Hejt w internecie - jak wyjść obronną ręką? - dentalmaster.pl

Obronną ręką – lekarz dentysta w Internecie

W idealnej wizji świata wszystko jest kolorowe i piękne, także wzajemne relacje pomiędzy ludźmi i opinie na temat innych. Rzeczywistość odznacza jednak większy pluralizm. Pomimo trudu włożonego w pracę nad budową marki i dobrym wizerunkiem gabinetu może zdarzyć się sytuacja, w której negatywny komentarz bądź negatywny wpis nadszarpnie je w zaledwie kilka sekund.

Internet — przyjaciel i wróg

Wielu specjalistów nadal deklaruje ambiwalentny stosunek do opinii pojawiających się na ich temat. Czy słusznie? W dobie rozwoju nowych mediów negatywne opinie rozpowszechniają się z niebywałą dotąd prędkością. Niestety w świecie zdominowanym przez internet oraz portale społecznościowe, które na co dzień stanowią kluczowe narzędzie marketingowe oraz cenne źródło informacji, nieprzychylne komentarze odbijają się szerokim echem. A czy tak trudno zdobyć „negatywa”?

Sprawdź inne artykuły z kategorii BIZNES.

Pacjenci, szczególnie prywatnych gabinetów medycznych, mają najczęściej określone preferencje i zwracają uwagę na rozmaite elementy, jednak zdecydowanie różnią się między sobą – ukształtowały ich inne doświadczenia, sprowadzają ich do gabinetu inne potrzeby, odznaczają się różnymi temperamentami. A, jak traktuje przysłowie, nie ma osoby, która każdemu jest w stanie dogodzić – kwestia pojawienia się negatywnej czy też nieprzychylnej opinii na temat danego lekarza lub danego gabinetu to tylko kwestia czasu. Niestety coraz częściej możemy mieć do czynienia również z pomówieniami oraz bezpodstawnymi oskarżeniami – temat tzw. hejtu s...

Dostęp ograniczony.

Pełen dostęp do artykułu tylko dla zalogowanych użytkowników z wykupioną prenumeratą lub subskrypcją.
zaloguj się zarejestruj się

Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Korzystanie z naszych stron internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących plików cookies oznacza, że zgadzacie się Państwo na umieszczenie ich w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów w Polityce prywatności.