IMS u stomatologa - czyli wygrać zmysły. Efekty badań
Reklama

Wygrać zmysły, czyli IMS u… stomatologa

Koniec ciszy w poczekalni

Wieloletnie badania firmy Millward Brown dowodzą, że 65% zmian nastroju dokonuje się pod wpływem muzyki. Na przykład odnotowano dłuższy czas pobytu w sklepie, jeżeli z głośników klienci słyszą miłą dla ucha muzykę. Pozwala im to przyjaźniej reagować na bodźce również pozostałymi zmysłami, jeżeli jest to działanie subtelne i nie przeszkadza w innych czynnościach. To nic innego jak tzw. audiomarketing.

Audiomarketing jest najbardziej znaną i najpopularniejszą usługą marketingu sensorycznego. Polega na wpływaniu na nasze zachowanie za pomocą odpowiednio dobranej muzyki, dopasowanej specjalnie do naszego gustu. Grupa specjalistów muzycznych IMS S.A. tworzy swoje programy muzyczne w oparciu o specjalistyczne badania gustów i oczekiwań klienta, dopasowując odpowiednią muzykę do każdej sytuacji i oczekiwań nawet najbardziej wymagającej osoby. Audiomarketing jest niezwykle istotnym elementem wspomagającym nowoczesne strategie marketingowe i coraz trudniej jest się bez niego obejść w procesie organizacji miejsc, których marketingowy sukces zależy od emocji.

Proponujemy koniec ciszy w poczekalni u dentysty. Zespół wykwalifikowanych muzyków „uszyje playlistę” specjalnie dopasowaną do każdego gabinetu stomatologicznego. Złożą się na nią utwory, które pozwolą się odprężyć i zapomnieć o wszystkich urządzeniach czających się za drzwiami gabinetu – nie dość, że będą miłe dla ucha, to jeszcze „przykryją” każdy inny dźwięk, wywołujący przykre skojarzenia. Dobrane, pasujące do siebie utwory stworzą niepowtarzalną atmosferę, a pacjent wsłuchany w uspokajające, płynące z głośnika kojące nuty, relaksując się, będzie mógł zapomnieć o czekającym go fotelu.

IMS S.A. oferuje różne rodzaje formatów muzycznych dopasowane nie tylko do miejsca, ale również do możliwości finansowych gabinetu oraz infrastruktury technicznej. Nasze portfolio prezentuje unikatowe, ale i sprawdzone rozwiązania zastosowane w ponad 6000 obiektów. Zainteresowani mogą wybrać muzykę z katalogu komercyjnego lub muzyki Royalty Free, za którą nie trzeba odprowadzać tantiem do Organizacji Zarządzających Prawami Autorskimi.

Dopasowujemy również „playlistę” do szczególnych sytuacji, zdając sobie sprawę z tego, że każda przestrzeń jest inna, a funkcje obiektów (gabinetów) są tylko z pozoru identyczne.

Sprawdź wszystkie produkty stomatologiczne dostępne w naszym sklepie internetowym

Pachnący gabinet

Do odbiorcy, klienta czy naszego pacjenta możemy trafiać również poprzez zapach, który ma ogromny wpływ na emocje. Odpowiednio dobrana mieszanka zapachowa wysokiej jakości, właściwie dopasowana do miejsca, czasu i konkretnych potrzeb, odegra swoją kojącą rolę w procesie przeprogramowywania postrzegania gabinetu lub poczekalni.

Aromamarketing polega na wywieraniu wpływu na zachowanie klienta za pomocą indywidualnie dobranych kompozycji zapachowych, dzięki czemu łatwiej dotrzeć do pozytywnych emocji pacjenta. IMS, bazując na briefingu gabinetu, potrafi znaleźć takie rozwiązanie, które zostanie dopasowane do oczekiwań i sytuacji. Portfolio tysięcy zapachów pozwala wybrać niepowtarzalną nutę zapachową, która trafi w gust każdego, również dziecka. O dziecku wspominamy nieprzypadkowo, to przecież najważniejszy z pacjentów, razem z nim dorośnie pamięć pierwszych kontaktów z gabinetem stomatologicznym. Jeżeli uda się zadbać o przyjazne doznania związane z tymi wizytami, zbudować pozytywną pamięć zmysłową u dziecka, będzie pojawiać się ono w gabinecie bez obaw. Działaniu zapachu nie można się oprzeć, nie można go zignorować, ponieważ jest odbierany niezależnie od naszej woli i ma wpływ na nasze samopoczucie, nastrój i emocje. Liczne badania dowodzą, jak wielki potencjał kryje w sobie aromamarketing. Wystarczy zerwać z utartym stereotypem zapachu „jak u dentysty”. Dopasowana kompozycja zapachowa zaproponowana przez doradcę z IMS pozwoli stworzyć w poczekalni niepowtarzalny klimat.

Zmysły do wygrania

Marketing zmysłów to niezwykle cenna wiedza, ale i bardzo delikatna materia. Wiele zaniedbań czy wręcz niemądrych działań odpycha klientów od miejsc, w których mogliby się czuć bezpiecznie, komfortowo – jak u siebie, ale to, czego doświadczają zniechęca ich i odpycha, budując w pamięci złe emocje związane z atmosferą miejsca.

Chcesz tego uniknąć? IMS ma dla Ciebie szereg ciekawych, nieszablonowych rozwiązań.

Wszystko po to, by wizyta w prawdziwie nowoczesnym gabinecie stomatologicznym była spotkaniem przyjaciół, by… zarówno on, jak i ona nie przełożyli tej wizyty na „pojutrze”.

Reklama

Ortodoncja w praktyce

Prowadzę własną działalność

Reklama

Sklep

Profilaktyka i ergonomia stomatologiczna – wybrane zagadnienia

Profilaktyka i ergonomia stomatologiczna – wybrane zagadnienia

209,00

zł brutto

Kup teraz
Dental ZAGADKI: sprawdź swoją wiedzę (e-book)

Dental ZAGADKI: sprawdź swoją wiedzę (e-book)

50,00

zł brutto

Kup teraz
Zasady racjonalnej mechaniki

Zasady racjonalnej mechaniki

999,00

zł brutto

Kup teraz
Sztuka i rzemiosło cz. IV

Sztuka i rzemiosło cz. IV

160,00

zł brutto

Kup teraz
Poznaj nasze serwisy

Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Korzystanie z naszych stron internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących plików cookies oznacza, że zgadzacie się Państwo na umieszczenie ich w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów w Polityce prywatności.