Media społecznościowe Twojego gabinetu – które wybrać i w jaki sposób efektywnie prowadzić?
Kilka dobrych praktyk
Zastanawiasz się nad pomysłem na content, który cieszy się dobrym odbiorem ze strony pacjenta? Pomysłów jest wiele. Popularnością cieszą się rekomendacje oraz zdjęcia przedstawiające metamorfozy. Odbiorcy lubią ciekawostki, a także odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Wartość stanowią porady, a także opis problemu, z którym może się zgłosić potencjalny pacjent. Na jaki problem szukają u ciebie rozwiązania? Pacjent boi się bólu i odgłosu wiertła? Może masz alternatywę w postaci lasera lub bezbolesnego znieczulenia? Powiedz mu o tym.
Co do grafik – nie bój się pokazywać sytuacji z życia gabinetu oraz zespołu. To wy jesteście największą wartością dla pacjenta. Z waszych usług korzystają, co wiąże się z zaufaniem i sympatią. Spróbuj różnych alternatyw. Nie zamykaj się na rolki czy video content. Komunikacja nie musi być sztywna i czysto informacyjna. Czasem wystarczy zdjęcie pani doktor przy kawie i życzenie pacjentom dobrego weekendu (jeśli Twoim celem jest budowanie przyjaznej atmosfery).
Kup prenumeratę czasopisma "TPS - Twój Przegląd Stomatologiczny" na dlaspecjalistow.pl.
Posiadanie social mediów jest niezbędnym elementem w marketingu gabinetu stomatologicznego. To z nimi i ze stroną internetową spotyka się pacjent w pierwszej kolejności i decyduje, czy zaufa właśnie tobie. Pierwsze wrażenie robi się tylko raz, a nie bez przyczyny mówi się, że „jak cię widzą, tak cię piszą”. W zależności od celów, które wyznaczyłeś, właściwie prowadzone social media pomogą nie tylko w pozyskaniu nowych pacjentów, promocj...
Dostęp ograniczony.
Pełen dostęp możliwy tylko dla zalogowanych użytkowników z wykupioną subskrypcją.
Dlaczego warto się zarejestrować?
- zyskasz dostęp do artykułów otwartych publikowanych na łamach „TPS – Twój Przegląd Stomatologiczny”;
- zobaczysz część filmów zamieszczonych w dziale dentalVIDEO;
- będziesz na bieżąco z wszystkimi nowościami z branży stomatologicznej;
- możesz skorzystać z katalogu firm i porównywarki produktów,
- masz możliwość sprawdzenia kalendarium wydarzeń i relacji z imprez branżowych.
Logowanie
Mogą zainteresować Cię również
Ortodoncja w praktyce
Leczenie nasilonego zgryzu otwartego klasy II u pacjentki w wieku dojrzewania przy użyciu klejonego ekspandera Hyrax, miniimplantów IZC i techniki MEAW
Słowa kluczowe: zgryz otwarty, klasa II, zwężona szczęka Keywords: open bite, class II, narrow maxilla Streszczenie: Niniejsze doniesienie kazuistyczne opisuje udane leczenie pacjentki ze zwężoną szczęką i nasilonym zgryzem otwartym klasy II za po...
Łączne leczenie ortodontyczne i chirurgiczne ciężkiej wady zgryzu klasy III ze zgryzem krzyżowym przednim i tylnym
W niniejszej pracy kazuistycznej przedstawiono przypadek dorosłego pacjenta z ciężką szkieletową wadą zgryzu klasy III, z ewidentnym niedorozwojem szczęki i nadmiernie rozwiniętą żuchwą, co powodowało zgryz krzyżowy przedni i tylny, a także przesu...
Dwunastoletnia obserwacja po przeprowadzeniu laserowej frenektomii w fazie wczesnego uzębienia mieszanego. Opis przypadku
Słowa kluczowe: frenektomia, diastema, laser Keywords: frenectomy, diastema, laser Streszczenie: Wędzidełko wargi górnej jest jednym z wędzidełek jamy ustnej, zlokalizowanym po wewnętrznej stronie górnej wargi w linii środkowej. Diastema pośrodkow...