MILLENIALSI u stomatologa

MILLENIALSI w placówce stomatologicznej – kim są i dlaczego warto o nich zadbać?

Millenialsi, czyli tak zwane pokolenie Y, to ludzie urodzeni w latach 80. i 90. XX wieku. To nowa generacja pokolenia, które dziś nazywamy „pokoleniem cyfrowym”. Po raz pierwszy nazwy tej użyto w tygodniku „Advertising Age” w 1993 r. Datowanie tego pokolenia nie jest ścisłe, jednak za pewną normę przyjął się przedział lat 1981-1996. W odróżnieniu od pokolenia X millenialsi przyswoili nowinki technologiczne, aktywnie korzystają z mediów i technologii cyfrowych. Przez wielu uważani są za generację zuchwałą, pewną siebie, wymagającą, ale też otwartą na nowe wyzwania, troszczącą się o naszą planetę i empatyczną na problemy natury społecznej. Czy millenialsi w placówce stomatologicznej mogą zatem stanowić jakiekolwiek wyzwanie lub problem? Czy trzeba się do nich jakoś specjalnie przystosować? Co zrobić, by sprostać ich oczekiwaniom? Jak wygenerować zysk w takiej placówce, by zadowolić świadomego pacjenta z pokolenia Y?

Obecność placówki stomatologicznej w internecie

Jak już zostało zaznaczone we wstępie, pokolenie Millenialsów to generacja ludzi młodych, dla których obsługa smartfonu, komputera i internetu nie stanowi żadnego problemu.

Z wielką łatwością orientują się w przestrzeni cyfrowej, a nowoczesne technologie to dla nich codzienność. Oznacza to, że Millenialsi oczekują od placówek stomatologicznych kompleksowej obecności w internecie i social mediach.

Dostęp ograniczony.

Pełen dostęp do artykułu tylko dla zalogowanych użytkowników z wykupioną prenumeratą lub subskrypcją.
zaloguj się zarejestruj się

Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Korzystanie z naszych stron internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących plików cookies oznacza, że zgadzacie się Państwo na umieszczenie ich w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów w Polityce prywatności.