Nowe trendy w marketingu gabinetu stomatologicznego – czy warto korzystać ze wszystkich nowości dostępnych na rynku?
W dzisiejszym dynamicznym świecie, pełnym zmian i nowości gabinety stomatologiczne także muszą dostosowywać się do zmieniających się trendów, aby przyciągać nowych pacjentów i utrzymywać lojalność tych już obecnych. Nowoczesne technologie i różnorodne narzędzia marketingowe stale ewoluują, oferując stomatologom coraz więcej możliwości dotarcia do pacjentów, ze swojej grupy docelowej. Na każdym kroku obserwujemy nowe kanały promocji: TikTok, LinkedIn, Pinterest. W social mediach coraz częściej dostępne są rolki, karuzele i inne różnorodności, które mają za zadanie zwrócić uwagę pacjenta. Różnego rodzaju konkursy, eventy, media, system SMS-owy, bannery, vouchery, listy mailingowe. Możliwości jest bardzo wiele. Czy warto jednak korzystać ze wszystkich nowości dostępnych na rynku? Czy nowe trendy w marketingu zawsze przynoszą korzyści?
Zrozumienie potrzeb pacjentów
Przed rozpoczęciem poznawania i wykorzystywania nowości w promowaniu usług stomatologicznych warto zrozumieć, że kluczem do sukcesu jest zawsze zrozumienie potrzeb i oczekiwań pacjentów. Niezależnie od tego, czy korzystasz z nowych narzędzi, czy też tradycyjnych metod marketingowych, zawsze powinieneś kierować się pytaniem: „Czego oczekują moi pacjenci?”. Kolejnym pytaniem wartym zadania jest „Jaka jest moja grupa docelowa?”. Jeżeli prowadzisz klinikę, której core biznesu stanowią implanty, to dlaczego masz korzystać z kanałów typu TikTok do promocji swoich usług? Zastanów się, czy szukasz zasięgów czy pacjentów? Czy wiesz, że 28% użytkowników tych mediów społecznościowych to osoby w wieku 16-18 lat, niecałe 26% stanowią osoby w wieku 9-13 lat oraz prawie 10% to grupa wiekowa 19+? Teraz zadaj sobie pytanie, czy w tej grupie jest mój [...]

którzy są subskrybentami naszego portalu.
i ciesz się dostępem do bazy merytorycznej wiedzy!