Polski akcent w światowych trendach profilaktyki
Wybór produktów do profilaktyki gabinetowej oraz domowej ciągle się poszerza, są one coraz bardziej dostępne, a korzystanie z nich jest coraz łatwiejsze. Co ciekawe, nowoczesna profilaktyka ma w sobie polski pierwiastek. Zapraszamy do bardzo ciekawej rozmowy z właścicielem firmy Centrix Williamem Draganem, który pokazuje, w jakim kierunku rozwija się współczesna stomatologia, a także, jak ważnym jej aspektem jest profilaktyka.

Jaka jest idea profilaktyki, według której działa i rozwija się Centrix?
Przede wszystkim wierzymy, że przyszłością stomatologii jest zapobieganie, wczesne wykrywanie i minimalnie inwazyjne leczenie. To naprawdę ułatwia leczenie stomatologiczne zarówno pacjentowi, jak i lekarzowi. Dentyści i higienistki powinni skupić się na profilaktyce, aby zwiększyć częstotliwość wizyt pacjenta w gabinecie, co umożliwi zapewnienie opieki profilaktycznej, jak i wczesne wykrywanie i leczenie problemów, zanim konieczna będzie poważna interwencja.
Jesteśmy liderem w kategorii „profilaktyka”, z najczęściej nagradzanym lakierem fluorkowym na rynku. Centrix FluoroDose smakuje wyśmienicie i zapewnia doskonałe wchłanianie fluoru. Ułatwia to akceptację przez pacjentów i lekarzy. Dzięki nieustannej edukacji środowiska zawodowego na temat zalet lakierów fluorkowych staliśmy się liderem w swojej kategorii. Przyjęliśmy zarówno podejście masowe poprzez seminaria i seminaria internetowe, jak i podejście bardzo osobiste, podczas prezentacji w gabinetach stomatologicznych i programów edukacyjnych. Mamy doskonały produkt i ciężko pracowaliśmy, aby rozgłosić go na całym świecie. FluoroDose jest częścią [...]
którzy są subskrybentami naszego portalu.
i ciesz się dostępem do bazy merytorycznej wiedzy!




