Trójkąt satysfakcji pacjenta - jak go zrealizować w gabinecie?
Reklama

Wyszukaj w serwisie

Trójkąt satysfakcji pacjenta. Jak go zrealizować w gabinecie higieny?

Marzeniem każdej higienistki stomatologicznej jest sytuacja, w której pacjenci z własnej inicjatywy regularnie zapisują się na kolejne wizyty higienizacyjne. By to osiągnąć, higienistka powinna nie tylko być biegła w swoim zawodzie, ale też zadbać o prawidłową obsługę przyjmowanego pacjenta.Marzeniem każdej higienistki stomatologicznej jest sytuacja, w której pacjenci z własnej inicjatywy regularnie zapisują się na kolejne wizyty higienizacyjne. By to osiągnąć, higienistka powinna nie tylko być biegła w swoim zawodzie, ale też zadbać o prawidłową obsługę przyjmowanego pacjenta.

Jednym z najważniejszych czynników decydujących o powrocie pacjenta do gabinetu stomatologicznego jest jego satysfakcja z wizyty. Dotyczy to także gabinetu higieny, więc pod żadnym pozorem dbałość o pełną satysfakcję pacjenta z przeprowadzonego zabiegu oraz obsługi okołozabiegowej nie powinna być bagatelizowana.

Czym jest satysfakcja pacjenta z wizyty w gabinecie higieny?

Satysfakcja pacjenta z wizyty u higienistki stomatologicznej to już nie tylko zadowolenie z dobrze przeprowadzonego zabiegu pod kątem klinicznym. To także przekonanie,że było się indywidualnie potraktowanym i dobrze przyjętym – z empatią, z pełną uwagą, z szacunkiem, a sama wizyta w odczuciu pacjenta przebiegała bezpiecznie i komfortowo. W grę wchodzą umiejętność tworzenia dobrej atmosfery podczas wizyty, budowanie długofalowej relacji z pacjentem oraz zdolności komunikacyjne higienistki stomatologicznej. Zdolność okazania pełnej opieki pacjentowi często jest czymś odrębnym od umiejętności zabiegowych, jednak bez niej wizyta nie jest pełna. Umiejętności interpersonalne pozwalają higienistce zdobyć zaufanie pacjenta. Stąd płyną pozytywne opinie wygłaszane przez pacjentów w rozmowach z ich bliskimi oraz preze...

Dostęp ograniczony.

Pełen dostęp możliwy tylko dla zalogowanych użytkowników z wykupioną subskrypcją.

Dlaczego warto się zarejestrować?

  • zyskasz dostęp do artykułów otwartych publikowanych na łamach „TPS – Twój Przegląd Stomatologiczny”;
  • zobaczysz część filmów zamieszczonych w dziale dentalVIDEO;
  • będziesz na bieżąco z wszystkimi nowościami z branży stomatologicznej;
  • możesz skorzystać z katalogu firm i porównywarki produktów,
  • masz możliwość sprawdzenia kalendarium wydarzeń i relacji z imprez branżowych.
zarejestruj się

Logowanie

Reklama

Ortodoncja w praktyce

Prowadzę własną działalność

Reklama
Reklama
Reklama

Sklep

Profilaktyka i ergonomia stomatologiczna – wybrane zagadnienia

Profilaktyka i ergonomia stomatologiczna – wybrane zagadnienia

209,00

zł brutto

Kup teraz
Leczenie ortodontyczne wg filozofii MFS

Leczenie ortodontyczne wg filozofii MFS

750,00

zł brutto

Kup teraz
Zasady racjonalnej mechaniki

Zasady racjonalnej mechaniki

999,00

zł brutto

Kup teraz
Pacjent stomatologiczny w wieku rozwojowym

Pacjent stomatologiczny w wieku rozwojowym

249,00

zł brutto

Kup teraz
Poznaj nasze serwisy

Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Korzystanie z naszych stron internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących plików cookies oznacza, że zgadzacie się Państwo na umieszczenie ich w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów w Polityce prywatności.