Zasady budowania marki gabinetu stomatologicznego – bezpłatny webinar
Zbuduj markę swojego gabinetu i przyciągaj więcej pacjentów! Zapisz się na bezpłatny webinar dla właścicieli i managerów gabinetów stomatologicznych i poznaj zasady budowania marki gabinetu stomatologicznego!

Zapewne masz wiele pytań dotyczących marketingu gabinetu stomatologicznego. Podczas naszego webinaru postaramy się odpowiedzieć chociaż na część z nich:
- Jak skutecznie promować swój gabinet w Internecie?
- Jak stworzyć spójną i rozpoznawalną markę?
- Jak prowadzić social media, które przyciągają pacjentów?
- Co musi zawierać skuteczna strona internetowa gabinetu?
- Czy warto działać samemu, czy korzystać z agencji?
- Jak mierzyć efekty swoich działań on-line?
Webinar „Zasady budowania marki gabinetu stomatologicznego” poprowadzi dla Was Ilona Wilk, autorka cyklu poradnikowego, który ukazywał się na łamach naszego czasopisma „TPS – Twój przegląd Stomatologiczny”, a które teraz znajdziecie w sekcji GABINET OD A DO Z na dentalmaster.pl.

Ilona Wilk jest właścicielką Wilk PR Agencja Kreatywna, firmy, która łączy trzy elementy składające się na sukces we współczesnym biznesie: media, marketing, management. Corem są szerokie działania Public Relations z wykorzystaniem innowacyjnych rozwiązań, które wyróżnią markę na rynku. Wszystko po to, żeby pomóc oszczędzić czas, wyrobić rozpoznawalność marki, uplasować się wśród liderów branży, a także przenieść swój biznes na wyższy level. To wszystko przekłada się długofalowo na wzrost przychodów firmy.
Podczas webinaru:
- zadaj pytanie specjaliście z zakresu marketingu stomatologicznego,
- zobacz jak działania marketingowe prowadzą inne gabinety (case study),
- zaplanuj budowanie marki i rozłóż działania w czasie,
- dowiedz się jak budować skuteczne komunikaty i na co zwracać uwagę w zależności od kanału – Facebook, Instagram, strona www,
a może Tik Tok?
Zaobserwuj nas w social mediach i bądź na bieżąco:
Zachęcamy do zakupu subskrypcji portalu -> TUTAJ.
Sprawdź wszystkie produkty dostępne w naszym sklepie internetowym.