FAQ
W kwietniu 2020 r. pojawiła się nowa wersja strony tps.elamed.pl funkcjonująca pod adresem dentalmaster.pl. Konta założone na poprzedniej wersji strony nie zostały przeniesione, co wynikało z braku możliwości technicznych i systemowych.
Na dentalmaster.pl zmieniła się struktura dostępu do materiałów dostępnych na stronie. W zależności od wykupionego pakietu użytkownik ma dostęp tylko do wybranych sekcji. Podział dostępu jest dostępny na stronie dentalmaster.pl/wykup-dostep
Dane do logowania, które obowiązywały na stronie tps.elamed.pl nie obowiązują przy logowaniu na stronie dentalmaster.pl – trzeba się ponownie zarejestrować na portalu. Dotyczy to również użytkowników zarejestrowanych na pozostałych portalach stomatologicznych – asystadentystyczna.pl, technik.elamed.pl oraz ortodoncjawpraktyce.pl.
Za wszelkie niedogodności oraz utrudnienia serdecznie Państwa przepraszamy, w razie jakichkolwiek problemów służymy pomocą – wystarczy się skontaktować z Działem Obsługi Klienta, tel. 32 788 51 28, e-mail: dok@elamed.pl.
Aby móc zalogować się na konto, najpierw trzeba się zarejestrować na portalu.
W formularzu rejestracji należy podać adres e-mail, imię i nazwisko, numer telefonu, wybrać grupę zawodową, następnie potwierdzić adres e-mail wprowadzony w formularzu.
Jeśli mail z potwierdzeniem nie dotarł, warto sprawdzić folder SPAM.
Prenumeratorzy czasopisma „TPS – Twój Przegląd Stomatologiczny” powinni podać mail, który został wskazany podczas zakupu prenumeraty.
Przypominamy! Dane do logowania, które obowiązywały na stronie tps.elamed.pl nie obowiązują przy logowaniu na stronie dentalmaster.pl – trzeba się ponownie zarejestrować na portalu.
Dostęp do portalu dla subskrybenta zostanie udostępniony po potwierdzeniu płatności przez system Dotpay. S.A..
Aby zalogować się na swoje konto, należy wcześniej zarejestrować się. Adres e-mail podany w trakcie rejestracji i przy zakupie prenumeraty musi być ten sam.
Przypominamy! Dane do logowania, które obowiązywały na stronie tps.elamed.pl nie obowiązują przy logowaniu na stronie dentalmaster.pl – trzeba się ponownie zarejestrować na portalu.
Prenumeratorzy papierowej wersji czasopisma „TPS – Twój Przegląd Stomatologiczny” mają dostęp do wybranych treści zamieszczonych w serwisie. Aby uzyskać dostęp do wszystkich treści należy wykupić opcję subskrypcji – plany cenowe są dostępne tutaj.
Jeśli posiadają Państwo dodatkowe pytania dotyczące funkcjonowania portalu dentalmaster.pl serdecznie zachęcamy do kontaktu z Działem Obsługi Klienta: tel. 32 788 51 28, e-mail: dok@elamed.pl.
Pracownicy Działu Obsługi Klienta są do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00.
Wykupienie subskrypcji jest możliwe tylko i wyłącznie za pośrednictwem portalu w profilu klienta.
Jeżeli jesteś już prenumeratorem i chcesz skorzystać z niższej ceny dostępu do portalu, prosimy o niezwłoczny kontakt z Działem Obsługi Klienta. Wcześniejsza komunikacja z DOK w sprawie dostępu do portalu i anulowania wcześniej zakupionej prenumeraty pozwoli przyspieszyć proces weryfikacji transakcji w systemie oraz zwrot należności za prenumeratę.
Płatności za dostęp do portalu można dokonać jedynie poprzez serwis płatności on-line Dotpay S.A.
W razie niepowodzenia należy odświeżyć stronę i spróbować dokonać zakupu jeszcze raz.
Do rozwiązywania testów zapraszamy do nowego serwisu dentalmaster.pl!
Nie musisz posiadać wykupionej subskrypcji. Jeśli wcześniej rozwiązywałeś/aś testy to dane do logowania do Internetowego Programu Edukacyjnego pozostają bez zmian.
Ważne! Dane logowania do serwisu nie są takie same jak dane logowania do Internetowego Programu Edukacyjnego.
Jeśli posiadasz konto w serwisie dentalmaster.pl.pl i jesteś zalogowany, to system i tak po otwarciu zakładki Internetowy Program Edukacyjny poprosi o wprowadzenie danych logowania do IPE. Jeśli nie korzystałeś wcześniej z systemu IPE, konieczna będzie wcześniejsza rejestracja.
Zakupiona subskrypcja obowiązuje na okres jednego roku kalendarzowego i nie podlega zwrotowi.
Jeśli posiadają Państwo dodatkowe pytania dotyczące funkcjonowania portalu dentalmaster.pl serdecznie zachęcamy do kontaktu z Działem Obsługi Klienta: tel. 32 788 51 28, e-mail: dok@elamed.pl.
Pracownicy Działu Obsługi Klienta są do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00.