Marka osobista lekarza stomatologa - dentalmaster.pl
Reklama

Wyszukaj w serwisie

Marka osobista lekarza stomatologa. Dlaczego ma znaczenie i w jaki sposób skutecznie ją budować?

Sprawdzanie informacji o danym lekarzu w internecie, na forach, opiniach Google czy na Znanym Lekarzu jest w tych czasach na porządku dziennym. Chcemy być pewni, że trafimy do właściwego specjalisty, który znajdzie rozwiązanie na nasz problem. Mniej interesuje nas sprzęt, chociaż lubimy wysoką jakość.

Na rynku jest wielu fantastycznych lekarzy, do których nie trafią potrzebujący pacjenci, ponieważ nie są w stanie się o ich profesjonalizmie i kompetencjach dowiedzieć z sieci. Ci stomatolodzy najczęściej nie mają stron internetowych i dobrze prowadzonych social mediów, o reklamie nie wspomnę. Odbiorcami ich usług są głównie pacjenci z poleceń, środowiska lokalnego, którzy trafili z rekomendacji. Zawęża to w ogromnym stopniu retencję pacjentów oraz skalowalność biznesu.

Kup prenumeratę czasopisma "TPS - Twój Przegląd Stomatologiczny" na dlaspecjalistow.pl.

Możesz być fantastycznym specjalistą, ale jeśli nie pokażesz się szerzej – ludzie o Tobie nie usłyszą. To bardzo istotne pod kątem rozwoju swojego biznesu. Większość lekarzy marzy o większej ilości wolnego czasu, urlopie i dobrym zdrowiu, co uniemożliwia praca w gabinecie od rana do nocy. Wielu stomatologów w momencie, w którym nie pracuje – nie zarabia. A mogliby, gdyby w odpowiedni sposób podeszli do swojego biznesu.

Zawód stomatologa jest jednym najbardziej wypalających zawodowo, zaraz po weterynarii. Jeśli marzysz o rozwoju gabinetu, zamiast stanowić jednoosobowy podmiot medyczny – pokaż swoją wartość, zbuduj markę osobistą. Odkryj korzyści, które z niej wynikają.

[...]
Ten materiał dostępny jest tylko dla użytkowników
którzy są subskrybentami naszego portalu.
Wybierz pakiet subskrypcji dla siebie
i ciesz się dostępem do bazy merytorycznej wiedzy!
Masz aktywną subskrypcję?
Nie masz jeszcze konta w serwisie? Dołącz do nas
Reklama
Reklama
Poznaj nasze serwisy