Media społecznościowe Twojego gabinetu – które wybrać i w jaki sposób efektywnie prowadzić?
W obecnych czasach istnieje prosta zasada w prowadzeniu biznesu: jeśli nie ma cię w internecie, to nie istniejesz. Media społecznościowe są formą wizytówki firmy w każdej branży, również w stomatologii. Pomagają w budowaniu wizerunku, sprzedaży dodatkowych usług, edukacji, pozyskaniu nowych pacjentów, a także bezpośrednim kontakcie z nimi. Odpowiednio prowadzone dają bardzo dobre efekty i rzutują pozytywnie na wskaźniki biznesowe.
Media społecznościowe – czy rzeczywiście są istotne?
Media społecznościowe (tzw. social media) są obecne we współczesnej rzeczywistości stosunkowo krótko, jednak bardzo intensywnie wykorzystywane doczekały się wielu definicji. Sam termin „social media” pojawił się w 2005 roku i służył określeniu różnych (nowych w tamtym czasie) form mediów, dostępnych dla wszystkich internautów, czyli serwisów internetowych i aplikacji mobilnych, które umożliwiają użytkownikom komunikację i wymianę treści w sieci. Przykładami social mediów są Facebook, Instagram, TikTok, Twitter, LinkedIn, YouTube, Twitter i wiele innych. Social media pozwalają ludziom na tworzenie i udostępnianie własnych treści, takich jak zdjęcia, filmy, teksty czy linki do innych stron. Mają wiele funkcji i zastosowań, jak choćby rozrywka, informacja, edukacja, marketing czy budowanie relacji. Social media są bardzo popularne i wpływają na sposób komunikacji oraz zachowania ludzi w społeczeństwie.
Przyjrzyjmy się statystykom
Według raportu Digital 2022 firmy Hootsuite z internetu w Polsce korzysta 31,97 miliona osób, co stanowi 84,5% całkowitej populacji. Na co dzień mediów społecznościowych używa 25,9 miliona osób, co oznacza, że prawie 69% Polaków jest aktywnych w różnych platformach i aplikacja...
Dostęp ograniczony.
Pełen dostęp możliwy tylko dla zalogowanych użytkowników z wykupioną subskrypcją.
Dlaczego warto się zarejestrować?
- zyskasz dostęp do artykułów otwartych publikowanych na łamach „TPS – Twój Przegląd Stomatologiczny”;
- zobaczysz część filmów zamieszczonych w dziale dentalVIDEO;
- będziesz na bieżąco z wszystkimi nowościami z branży stomatologicznej;
- możesz skorzystać z katalogu firm i porównywarki produktów,
- masz możliwość sprawdzenia kalendarium wydarzeń i relacji z imprez branżowych.
Logowanie
Mogą zainteresować Cię również
Ortodoncja w praktyce
Leczenie nasilonego zgryzu otwartego klasy II u pacjentki w wieku dojrzewania przy użyciu klejonego ekspandera Hyrax, miniimplantów IZC i techniki MEAW
Słowa kluczowe: zgryz otwarty, klasa II, zwężona szczęka Keywords: open bite, class II, narrow maxilla Streszczenie: Niniejsze doniesienie kazuistyczne opisuje udane leczenie pacjentki ze zwężoną szczęką i nasilonym zgryzem otwartym klasy II za po...
Łączne leczenie ortodontyczne i chirurgiczne ciężkiej wady zgryzu klasy III ze zgryzem krzyżowym przednim i tylnym
W niniejszej pracy kazuistycznej przedstawiono przypadek dorosłego pacjenta z ciężką szkieletową wadą zgryzu klasy III, z ewidentnym niedorozwojem szczęki i nadmiernie rozwiniętą żuchwą, co powodowało zgryz krzyżowy przedni i tylny, a także przesu...
Dwunastoletnia obserwacja po przeprowadzeniu laserowej frenektomii w fazie wczesnego uzębienia mieszanego. Opis przypadku
Słowa kluczowe: frenektomia, diastema, laser Keywords: frenectomy, diastema, laser Streszczenie: Wędzidełko wargi górnej jest jednym z wędzidełek jamy ustnej, zlokalizowanym po wewnętrznej stronie górnej wargi w linii środkowej. Diastema pośrodkow...