Marka osobista lekarza stomatologa. Dlaczego ma znaczenie i w jaki sposób skutecznie ją budować?

W czasach, w których w szybkim tempie rośnie konkurencja, budowanie własnej marki osobistej (ang. personal branding) jest nie tylko modą, co wymogiem. Współcześni pacjenci są coraz bardziej świadomi. Oni nie rekomendują placówek, a konkretnych lekarzy, którzy w nich pracują. Wiedz, że jeśli jesteś stomatologiem, to im szybciej zaczniesz budować swoją markę, tym lepiej. To, w jaki sposób jesteś odbierany przez potencjalnych klientów, wpływa na polecenia. A to, jak Cię polecają, wpływa na to, ile zarabiasz!
Współpracuję z wieloma fantastycznymi specjalistami z dużym dorobkiem naukowym. Mam kontakt ze stomatologami z ogromnym potencjałem, którzy bez problemu mogliby rozwinąć się w branży szkoleniowej, przekazując swoją wiedzę. Wielu z nich jest tak zapracowanych, że nie ma czasu pomyśleć o marketingu gabinetu, a co dopiero o własnym. Niektórzy przez to, że nie zdają sobie sprawy z tego, dlaczego to takie ważne, inni z wrodzonej skromności lub strachu.
Zaobserwowałam, że wielu specjalistów z branży stomatologicznej „boi się” wystawić na „świecznik” w obawie przed krytyką środowiska stomatologicznego lub z powodu ambicji. Niektórzy stosują komunikację do pacjentów językiem naukowym ze strachu, że ich profile społecznościowe śledzą koledzy z branży. Nie weryfikują, że komunikacja gabinetu ma wpłynąć na pozyskanie pacjenta. Czują tak duży strac...
Dostęp ograniczony.
Pełen dostęp możliwy tylko dla zalogowanych użytkowników z wykupioną subskrypcją.
Dlaczego warto się zarejestrować?
- zyskasz dostęp do artykułów otwartych publikowanych na łamach „TPS – Twój Przegląd Stomatologiczny”;
- zobaczysz część filmów zamieszczonych w dziale dentalVIDEO;
- będziesz na bieżąco z wszystkimi nowościami z branży stomatologicznej;
- możesz skorzystać z katalogu firm i porównywarki produktów,
- masz możliwość sprawdzenia kalendarium wydarzeń i relacji z imprez branżowych.
Logowanie
Mogą zainteresować Cię również
Ortodoncja w praktyce

Zastosowanie asymetrycznego aparatu RPE (rapid palatal expansion) ze śrubą wachlarzową u pacjenta z jednostronnym rozszczepem wargi i podniebienia – opis przypadku
Słowa kluczowe: jednostronny rozszczep wargi i podniebienia, zgryz krzyżowy, aparat RPE, zatrzymany kieł Keywords: unilateral cleft lip and palate, crossbite, RPE appliance, retained canine Streszczenie: Celem pracy jest przedstawienie zastosowani...

Wpływ dekompensacji ortodontycznej na przebudowę kości wokół zębów
W niniejszej pracy przedstawiono opis przypadku 20-letniego pacjenta z wadą zgryzu klasy III i hiperdywergentnym wzorcem twarzy, leczonego operacyjnie. W ortodontycznej, przedoperacyjnej fazie leczenia interdyscyplinarnego dolne zęby sieczne znacz...

Porównanie dokładności dziesięciu obecnie używanych skanerów wewnątrzustnych
W metodyce wewnątrzustnego skanowania 3D zachodzą różne postępy. Niniejsze badanie miało na celu ocenienie dokładności 10 skanerów wypuszczonych na rynek w latach 2015-2020.