Nowe trendy w marketingu gabinetu stomatologicznego – czy warto korzystać ze wszystkich nowości dostępnych na rynku?
Influencer marketing
Współpraca z influencerami z branży medycznej lub znanymi celebrytami może pomóc w zbudowaniu zaufania wśród potencjalnych pacjentów. Jeśli chcesz skorzystać z tej formy promocji, warto jednak ustalić sposób weryfikacji efektów tego typu działań. Znam wiele klinik, które wydały duży budżet na influencer marketing, a nie przełożył im się on na zyski. Musisz pamiętać, że w przypadku współprac z celebrytami warto uzbroić się w cierpliwość i być świadomym, że zanim uzyska się właściwy efekt, potrzeba czasu i dużego kapitału. Zwłaszcza jeśli chcesz się „pozycjonować” na klinikę gwiazd.
Czy jest alternatywa? Jeśli masz mały gabinet, znajdź mikroinfluencerów, którzy mieszkają w Twojej najbliższej okolicy. Jeśli mają odpowiednie zasięgi i potrafią budować zaangażowanie swoich odbiorców, wejdź z nimi testowo we współpracę. Próbuj, ale nie porywaj się z motyką na słońce na start. Tego typu działania muszą być przemyślane, spójne i mieć odpowiednią strategię, a przede wszystkim sposób weryfikacji skuteczności.
Marketing w czasie rzeczywistym
Streaming na żywo na platformach społecznościowych daje pacjentom możliwość uczestnictwa w wydarzeniach związanych z gabinetem, co może zwiększyć ich zaangażowanie. Popularne relacje na Facebooku czy instastory, live z zabiegów lub z życia gabinetu – pacjenci to lubią i dzięki temu budujesz wśród nich zaufanie.
Sprawdź inne produkty stomatologiczne w naszym sklepie internetowym dlaspecjalistow.pl.
[...]
którzy są subskrybentami naszego portalu.
i ciesz się dostępem do bazy merytorycznej wiedzy!