Otwierasz gabinet stomatologiczny - dentalmaster.pl

Wyszukaj w serwisie

Otwierasz gabinet stomatologiczny? Dowiedz się, o jakich działaniach marketingowych nie możesz zapomnieć

Reklama lokalna

Zainwestuj w reklamę lokalną, np. na billboardach, ulotkach, w lokalnych gazetach czy w mediach społecznościowych. Działania reklamowe wokół Twojego gabinetu pomogą zwiększyć świadomość Twojej obecności w społeczności lokalnej. Istnieje ogromna ilość możliwości reklamowania się na rynku lokalnym. W obecnych czasach, jeśli nie zainwestuje się w reklamę, bardzo ciężko jest osiągnąć spektakularny wynik. Minął już czas, kiedy udawało się uzyskać zasięg w mediach społecznościowych bez inwestycji w reklamę. Google Ads i Facebook Ads to dziś podstawa, żeby być bardziej widocznym na rynku lokalnym. Dobrym rozwiązaniem jest także próba współpracy z lokalnymi serwisami informacyjnymi, radiem, gazetą. Nie wymaga to dużego nakładu finansowego, a daje widoczny efekt. Jeśli masz ograniczony budżet, porozmawiaj z lokalnymi firmami, sklepami w okolicy. Może uda się nawiązać wzajemną współpracę w oparciu o promocję za pomocą ulotek?

Media społecznościowe

Bądź aktywny w mediach społecznościowych. Załóż profile na popularnych platformach, takich jak Facebook, Instagram, itp. i regularnie udostępniaj wartościowe treści, takie jak porady zdrowotne, informacje o zabiegach czy opinie zadowolonych pacjentów. Niestety żyjemy w czasach, w których jeśli nie ma nas w internecie, nie istniejemy. Pacjenci stają się świadomi i często zanim pojawią się w jakimś miejscu lub skorzystają z usługi, sprawdzają profil gabinetu w mediach społecznościowych. Lubią weryfikować opinie lub patrzeć, czy dane miejsce buduje zaufanie. Posiadając media społecznościowe, pamiętaj o regularności publikacji. Profile muszą żyć, a nie tylko zostać założone.

Sprawdź produkty stomatologiczne dostępne w ...

Dostęp ograniczony.

Pełen dostęp możliwy tylko dla zalogowanych użytkowników z wykupioną subskrypcją.

Dlaczego warto się zarejestrować?

  • zyskasz dostęp do artykułów otwartych publikowanych na łamach „TPS – Twój Przegląd Stomatologiczny”;
  • zobaczysz część filmów zamieszczonych w dziale dentalVIDEO;
  • będziesz na bieżąco z wszystkimi nowościami z branży stomatologicznej;
  • możesz skorzystać z katalogu firm i porównywarki produktów,
  • masz możliwość sprawdzenia kalendarium wydarzeń i relacji z imprez branżowych.
zarejestruj się

Logowanie

Reklama

Ortodoncja w praktyce

Reklama
Poznaj nasze serwisy

Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Korzystanie z naszych stron internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących plików cookies oznacza, że zgadzacie się Państwo na umieszczenie ich w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów w Polityce prywatności.