Otwierasz gabinet stomatologiczny? Dowiedz się, o jakich działaniach marketingowych nie możesz zapomnieć
Reklama lokalna
Zainwestuj w reklamę lokalną, np. na billboardach, ulotkach, w lokalnych gazetach czy w mediach społecznościowych. Działania reklamowe wokół Twojego gabinetu pomogą zwiększyć świadomość Twojej obecności w społeczności lokalnej. Istnieje ogromna ilość możliwości reklamowania się na rynku lokalnym. W obecnych czasach, jeśli nie zainwestuje się w reklamę, bardzo ciężko jest osiągnąć spektakularny wynik. Minął już czas, kiedy udawało się uzyskać zasięg w mediach społecznościowych bez inwestycji w reklamę. Google Ads i Facebook Ads to dziś podstawa, żeby być bardziej widocznym na rynku lokalnym. Dobrym rozwiązaniem jest także próba współpracy z lokalnymi serwisami informacyjnymi, radiem, gazetą. Nie wymaga to dużego nakładu finansowego, a daje widoczny efekt. Jeśli masz ograniczony budżet, porozmawiaj z lokalnymi firmami, sklepami w okolicy. Może uda się nawiązać wzajemną współpracę w oparciu o promocję za pomocą ulotek?
Media społecznościowe
Bądź aktywny w mediach społecznościowych. Załóż profile na popularnych platformach, takich jak Facebook, Instagram, itp. i regularnie udostępniaj wartościowe treści, takie jak porady zdrowotne, informacje o zabiegach czy opinie zadowolonych pacjentów. Niestety żyjemy w czasach, w których jeśli nie ma nas w internecie, nie istniejemy. Pacjenci stają się świadomi i często zanim pojawią się w jakimś miejscu lub skorzystają z usługi, sprawdzają profil gabinetu w mediach społecznościowych. Lubią weryfikować opinie lub patrzeć, czy dane miejsce buduje zaufanie. Posiadając media społecznościowe, pamiętaj o regularności publikacji. Profile muszą żyć, a nie tylko zostać założone.
Sprawdź produkty stomatologiczne dostępne w ...
Dostęp ograniczony.
Pełen dostęp możliwy tylko dla zalogowanych użytkowników z wykupioną subskrypcją.
Dlaczego warto się zarejestrować?
- zyskasz dostęp do artykułów otwartych publikowanych na łamach „TPS – Twój Przegląd Stomatologiczny”;
- zobaczysz część filmów zamieszczonych w dziale dentalVIDEO;
- będziesz na bieżąco z wszystkimi nowościami z branży stomatologicznej;
- możesz skorzystać z katalogu firm i porównywarki produktów,
- masz możliwość sprawdzenia kalendarium wydarzeń i relacji z imprez branżowych.
Logowanie
Mogą zainteresować Cię również
Ortodoncja w praktyce
Leczenie nasilonego zgryzu otwartego klasy II u pacjentki w wieku dojrzewania przy użyciu klejonego ekspandera Hyrax, miniimplantów IZC i techniki MEAW
Słowa kluczowe: zgryz otwarty, klasa II, zwężona szczęka Keywords: open bite, class II, narrow maxilla Streszczenie: Niniejsze doniesienie kazuistyczne opisuje udane leczenie pacjentki ze zwężoną szczęką i nasilonym zgryzem otwartym klasy II za po...
Łączne leczenie ortodontyczne i chirurgiczne ciężkiej wady zgryzu klasy III ze zgryzem krzyżowym przednim i tylnym
W niniejszej pracy kazuistycznej przedstawiono przypadek dorosłego pacjenta z ciężką szkieletową wadą zgryzu klasy III, z ewidentnym niedorozwojem szczęki i nadmiernie rozwiniętą żuchwą, co powodowało zgryz krzyżowy przedni i tylny, a także przesu...
Dwunastoletnia obserwacja po przeprowadzeniu laserowej frenektomii w fazie wczesnego uzębienia mieszanego. Opis przypadku
Słowa kluczowe: frenektomia, diastema, laser Keywords: frenectomy, diastema, laser Streszczenie: Wędzidełko wargi górnej jest jednym z wędzidełek jamy ustnej, zlokalizowanym po wewnętrznej stronie górnej wargi w linii środkowej. Diastema pośrodkow...