Czy za pomocą poczty elektronicznej można zdobyć przyjaznych pacjentów?
SŁOWA KLUCZOWE: poczta elektroniczna, praktyka stomatologiczna, wizerunek
STRESZCZENIE: Artykuł przedstawia zasady obsługi poczty elektronicznej w praktyce stomatologicznej.
Nie rób drugiemu co tobie niemiłe. Zapewne znasz taką zasadę, która skutecznie działa w stosunku do znajomych i przyjaciół.
Jeśli nie chcesz urazić swojej koleżanki, to starasz się postępować w taki sposób, w jaki chciałabyś, aby i ona ciebie traktowała. Ta zasada dotyczy także osób, z którymi masz styczność w pracy. Spędzasz w niej codziennie sporo czasu, więc dobrze jest rozwijać relacje ze współpracownikami i pacjentami, którzy dzwonią, piszą maile i oczekują godnego traktowania. Jak zdobyć ich zaufanie, mając do dyspozycji program pocztowy w komputerze?
Przeczytaj wszystkie artykuły z kategorii ZESPÓŁ STOMATOLOGICZNY
Błędy w wiadomościach e-mail
Otrzymywanie wiadomości za pomocą poczty elektronicznej może być źródłem przyjemności, lecz także stresu i niepotrzebnych nerwów. Rozważmy kilka takich niemiłych sytuacji:
- czekasz na ważną informację o terminie dostawy wyposażenia medycznego. Łączysz się z serwerem, aby odebrać wiadomość, i widzisz na ekranie komputera, że ściąga się jakiś duży plik. Pewnie to prezentacja lub zdjęcia, tylko od kogo, myślisz gorączkowo. Dlaczego akurat teraz?
- szukasz ważnej wiadomości, którą dostałaś od dostawcy kilka dni temu, a wszystkie maile od niego [...]

którzy są subskrybentami naszego portalu.
i ciesz się dostępem do bazy merytorycznej wiedzy!