ROKO – aktywnie i kompleksowo
Firma ROKO jest obecna na rynku od 18 lat. Jej oferta rozwijała się równolegle z potrzebami rynku. O przełomowych produktach i planach na przyszłość z właścicielem firmy Arkadiuszem Rokosą rozmawiała Anna Olszewska-Adamowicz.
Od kilku lat firma ROKO jest wyjątkowo aktywna. Oprócz wzbogacania swojej oferty produk- cyjnej, prowadzą Państwo działania edukacyjne na szeroką skalę, takie jak programy szkoleniowe finanso- wane ze środków UE i kursy podyplomowe. Firma wspiera młodych techników, organizując dla nich programy rabatowe i konkursy. Skąd czerpią Państwo energię i pomysły na innowacje?
Arkadiusz Rokosa: Energię daje nam zadowolenie naszych klientów i idący za tym sukces biznesowy. Pomysły na rozwój firmy powstają w wyniku analizy potrzeb rynku i w większości przypadków są odpowiedzią na konkretne zapytania klientów. Zawsze uważnie słuchamy opinii wyrażanych przez techników, zarówno w zakresie uwag dotyczących działania produkowanego przez nas sprzętu, jaki nowych technologii. Dzięki odpowiedniej organizacji pracy możemy szybko reagować i podejmować skuteczne działania.
Firma ROKO jest obecna na rynku od 1994 roku, to już 18 lat. Jak na przestrzeni tego czasu zmienił się rynek techniki dentystycznej i oferta firmy?
Trudno porównywać rzeczywistość lat 90. do dnia dzisiejszego, w stomatologii zrobiliśmy skok do innego wymiaru. Dobrym przykładem są piece do porcelany, wówczas uważane za ekskluzywny zbytek, dzisiaj niezbędny standard.
Oferta firmy ROKO rozwijała się równolegle z potrzebami rynku. Przełomem było wyprodukowanie pieca [...]

którzy są subskrybentami naszego portalu.
i ciesz się dostępem do bazy merytorycznej wiedzy!