Techniki i narzędzia do wykonywania wypełnień klasy II
Reklama

Wyszukaj w serwisie

Nowe techniki i narzędzia do wykonywania wypełnień klasy II. Przypadek kliniczny z wykorzystaniem Palodent Plus i SDR

TITLE: New techniques and tools to perform fillings of Class I. Clinical case using Palodent Plus and SDR

SŁOWA KLUCZOWE: wypełnienia klasy I, techniki i narzędzia

STRESZCZENIE: Na podstawie opisu przypadku artykuł porusza kwestię nowoczesnych technik i narzędzi wykonywania wypełnień klasy I z wykorzystaniem Palodent Plus i SDR

KEY WORDS: fill in Class I, techniques and tools

SUMMARY: Based on the case description, the article describes the issue of modern techniques and tools fillings of Class I using Palodent Plus and SDR.

Wzrastające oczekiwanie estetyczne pacjentów i lekarzy oraz udoskonalenia w dziedzinie systemów wiążących, materiałów kompozytowych i ceramiki stworzyły coraz większe możliwości wykonywania estetycznych i trwałych rekonstrukcji metodami zachowawczymi (1).

Do odbudowy zębów bocznych najczęściej wybierane są stomatologiczne kompozyty ze względu na potencjalną możliwość wzmocnienia struktur zęba adhezyjnymi materiałami oraz dzięki ich niewątpliwym walorom estetycznym (4).

Kompozytowe wypełnienia w zębach bocznych to procedura skomplikowana do przeprowadzenia ze względu na trudności w odbudowie punktów stycznych oraz wyzwania, jakie stoją przed lekarzem na drodze do osiągnięcia maksymalnej szczelności brzeżnej. Nieprawidłowo odtworzone punkty kontaktu lub ich brak prowadzą do występowania szeregu dolegliwości związanych z wtłaczaniem pokarmu do przestrzeni międzyzębowych. Brak szczelności wypełnień, manifestujący się na początku w postaci obecności charakterystycznych białych linii, zła adaptacja [...]

Ten materiał dostępny jest tylko dla użytkowników
którzy są subskrybentami naszego portalu.
Wybierz pakiet subskrypcji dla siebie
i ciesz się dostępem do bazy merytorycznej wiedzy!
Masz aktywną subskrypcję?
Nie masz jeszcze konta w serwisie? Dołącz do nas
Reklama
Reklama
Poznaj nasze serwisy