Z myślą o wymagającym pacjencie
O działaniach i staraniach, aby komfort pacjentów był jak największy, z lek. stom. Katarzyną Łukasik-Fąferko, dypl. hig. stom. Anną Raab, dypl. hig. stom. Karoliną Brych oraz lek. stom. Wojciechem Fąferko z zespołu Centrum Implantologii i Ortodoncji Dentim Clinic z Katowic rozmawiała Anna Olszewska-Adamowicz.

Wpływ na poczucie bezpieczeństwa i bezstresowe leczenie pacjentów ma nie tylko wysoce wyspecjalizowany personel, który wykonuje zabiegi zgodnie z procedurami, ale również to, że panuje tu bardzo przyjazna atmosfera. Czy mogą nam Państwo zdradzić, jak stworzyć tak komfortowe warunki pracy a co za tym idzie miłą i przyjazną atmosferę dla pacjentów podczas kompleksowego i często długoterminowego leczenia?
Wojciech Fąferko: Jednym z podstawowych elementów, które wpływają na samopoczucie pacjenta, jest indywidualne podejście do każdej osoby i problemu, z którym się zgłasza. Musimy mieć świadomość tego, że każdy z nas jest inny, wyjątkowy i na takie traktowanie też zasługuje.
Kolejnym ważnym elementem jest opieka. Pacjent wie, że w trakcie leczenia obdarzamy go 24-godzinną opieką, w każdym momencie może się z nami skontaktować w celu natychmiastowej porady czy interwencji. Staramy się stworzyć klimat miejsca, które będzie kojarzyło się bardziej z pobytem u troskliwej cioci niż szpitalem.
Katarzyna Łukasik-Faferko: W naszej klinice personel wie, że rozmowa z pacjentem jest równie ważna jak leczenie, dlatego przede [...]

którzy są subskrybentami naszego portalu.
i ciesz się dostępem do bazy merytorycznej wiedzy!