Marka osobista lekarza stomatologa. Dlaczego ma znaczenie i w jaki sposób skutecznie ją budować?
W czasach, w których w szybkim tempie rośnie konkurencja, budowanie własnej marki osobistej (ang. personal branding) jest nie tylko modą, co wymogiem. Współcześni pacjenci są coraz bardziej świadomi. Oni nie rekomendują placówek, a konkretnych lekarzy, którzy w nich pracują. Wiedz, że jeśli jesteś stomatologiem, to im szybciej zaczniesz budować swoją markę, tym lepiej. To, w jaki sposób jesteś odbierany przez potencjalnych klientów, wpływa na polecenia. A to, jak Cię polecają, wpływa na to, ile zarabiasz!
Współpracuję z wieloma fantastycznymi specjalistami z dużym dorobkiem naukowym. Mam kontakt ze stomatologami z ogromnym potencjałem, którzy bez problemu mogliby rozwinąć się w branży szkoleniowej, przekazując swoją wiedzę. Wielu z nich jest tak zapracowanych, że nie ma czasu pomyśleć o marketingu gabinetu, a co dopiero o własnym. Niektórzy przez to, że nie zdają sobie sprawy z tego, dlaczego to takie ważne, inni z wrodzonej skromności lub strachu.
Zaobserwowałam, że wielu specjalistów z branży stomatologicznej „boi się” wystawić na „świecznik” w obawie przed krytyką środowiska stomatologicznego lub z powodu ambicji. Niektórzy stosują komunikację do pacjentów językiem naukowym ze strachu, że ich profile społecznościowe śledzą koledzy z branży. Nie weryfikują, że komunikacja gabinetu ma wpłynąć na pozyskanie pacjenta. Czują tak duży strac...
Dostęp ograniczony.
Pełen dostęp możliwy tylko dla zalogowanych użytkowników z wykupioną subskrypcją.
Dlaczego warto się zarejestrować?
- zyskasz dostęp do artykułów otwartych publikowanych na łamach „TPS – Twój Przegląd Stomatologiczny”;
- zobaczysz część filmów zamieszczonych w dziale dentalVIDEO;
- będziesz na bieżąco z wszystkimi nowościami z branży stomatologicznej;
- możesz skorzystać z katalogu firm i porównywarki produktów,
- masz możliwość sprawdzenia kalendarium wydarzeń i relacji z imprez branżowych.
Logowanie
Mogą zainteresować Cię również
Ortodoncja w praktyce
Leczenie nasilonego zgryzu otwartego klasy II u pacjentki w wieku dojrzewania przy użyciu klejonego ekspandera Hyrax, miniimplantów IZC i techniki MEAW
Słowa kluczowe: zgryz otwarty, klasa II, zwężona szczęka Keywords: open bite, class II, narrow maxilla Streszczenie: Niniejsze doniesienie kazuistyczne opisuje udane leczenie pacjentki ze zwężoną szczęką i nasilonym zgryzem otwartym klasy II za po...
Łączne leczenie ortodontyczne i chirurgiczne ciężkiej wady zgryzu klasy III ze zgryzem krzyżowym przednim i tylnym
W niniejszej pracy kazuistycznej przedstawiono przypadek dorosłego pacjenta z ciężką szkieletową wadą zgryzu klasy III, z ewidentnym niedorozwojem szczęki i nadmiernie rozwiniętą żuchwą, co powodowało zgryz krzyżowy przedni i tylny, a także przesu...
Dwunastoletnia obserwacja po przeprowadzeniu laserowej frenektomii w fazie wczesnego uzębienia mieszanego. Opis przypadku
Słowa kluczowe: frenektomia, diastema, laser Keywords: frenectomy, diastema, laser Streszczenie: Wędzidełko wargi górnej jest jednym z wędzidełek jamy ustnej, zlokalizowanym po wewnętrznej stronie górnej wargi w linii środkowej. Diastema pośrodkow...