Marka osobista lekarza stomatologa. Dlaczego ma znaczenie i w jaki sposób skutecznie ją budować?

W czasach, w których w szybkim tempie rośnie konkurencja, budowanie własnej marki osobistej (ang. personal branding) jest nie tylko modą, co wymogiem. Współcześni pacjenci są coraz bardziej świadomi. Oni nie rekomendują placówek, a konkretnych lekarzy, którzy w nich pracują. Wiedz, że jeśli jesteś stomatologiem, to im szybciej zaczniesz budować swoją markę, tym lepiej. To, w jaki sposób jesteś odbierany przez potencjalnych klientów, wpływa na polecenia. A to, jak Cię polecają, wpływa na to, ile zarabiasz!
Współpracuję z wieloma fantastycznymi specjalistami z dużym dorobkiem naukowym. Mam kontakt ze stomatologami z ogromnym potencjałem, którzy bez problemu mogliby rozwinąć się w branży szkoleniowej, przekazując swoją wiedzę. Wielu z nich jest tak zapracowanych, że nie ma czasu pomyśleć o marketingu gabinetu, a co dopiero o własnym. Niektórzy przez to, że nie zdają sobie sprawy z tego, dlaczego to takie ważne, inni z wrodzonej skromności lub strachu.
Zaobserwowałam, że wielu specjalistów z branży stomatologicznej „boi się” wystawić na „świecznik” w obawie przed krytyką środowiska stomatologicznego lub z powodu ambicji. Niektórzy stosują komunikację do pacjentów językiem naukowym ze strachu, że ich profile społecznościowe śledzą koledzy z branży. Nie weryfikują, że komunikacja gabinetu ma wpłynąć na pozyskanie pacjenta. Czują tak duży strach przed oceną osób z branży, że sabotują swoje działania.
[...]

którzy są subskrybentami naszego portalu.
i ciesz się dostępem do bazy merytorycznej wiedzy!