Media społecznościowe Twojego gabinetu – które wybrać i w jaki sposób efektywnie prowadzić?
Przemyśl, w jakim wieku jest Twój pacjent? Jeśli chcesz adresować komunikację do osób po 30. roku życia – wybierz Facebook lub Instagram. Jeżeli nastawiasz się na młodego pacjenta – weź pod uwagę również TikToka, który cieszy się coraz większą popularnością i daje możliwość szybszego zwiększenia zasięgów w sposób organiczny. Kanał na YouTubie doradzam lekarzom stomatologom, którzy nastawieni są na budowanie własnej marki osobistej i szeroką edukację zdrowotną pacjentów/społeczeństwa.
W jaki sposób należy prowadzić media społecznościowe, żeby dawały zamierzony efekt?
Przede wszystkim należy to robić w sposób przemyślany. Obserwując wiele profilów gabinetów stomatologicznych, widzę podstawowe błędy – nieprzemyślane treści, mylenie grupy odbiorców (komunikat B2B zamiast B2C lub mieszanie treści), posługiwanie się językiem medycznym, który nie trafia do pacjenta. Brakuje również regularności, która jest bardzo ważna, a także określenia celów narracji z pacjentem. Tym, co przeszkadza, są liczne promocje i kody rabatowe, które na pewnym etapie odstraszają pacjentów. Można jednak wszystko w łatwy sposób uporządkować, trzymając się kilku kroków.
- Wspomniany wybór grupy docelowej, do której kierujemy przekaz.
- Właściwy dobór kanałów komunikacji.
- Określenie jasnych celów, wokół których planujemy tworzyć strategię marki za pośrednictwem social mediów. Mogą to być:
a) pozyskanie większej liczby obserwujących (co nie jest
równoznaczne ze zwiększeniem liczby pacjentów),
b) budowanie zaangażowania wśród odbiorców (inicjowanie do reakcji,
komentowania),
c) sprzedaż usług (poprzez kampanie reklamowe Facebook Ads),
d) budowanie wizerunku gabinetu stomatologicznego,
e) per...
Dostęp ograniczony.
Pełen dostęp możliwy tylko dla zalogowanych użytkowników z wykupioną subskrypcją.
Dlaczego warto się zarejestrować?
- zyskasz dostęp do artykułów otwartych publikowanych na łamach „TPS – Twój Przegląd Stomatologiczny”;
- zobaczysz część filmów zamieszczonych w dziale dentalVIDEO;
- będziesz na bieżąco z wszystkimi nowościami z branży stomatologicznej;
- możesz skorzystać z katalogu firm i porównywarki produktów,
- masz możliwość sprawdzenia kalendarium wydarzeń i relacji z imprez branżowych.
Logowanie
Mogą zainteresować Cię również
Ortodoncja w praktyce
Leczenie nasilonego zgryzu otwartego klasy II u pacjentki w wieku dojrzewania przy użyciu klejonego ekspandera Hyrax, miniimplantów IZC i techniki MEAW
Słowa kluczowe: zgryz otwarty, klasa II, zwężona szczęka Keywords: open bite, class II, narrow maxilla Streszczenie: Niniejsze doniesienie kazuistyczne opisuje udane leczenie pacjentki ze zwężoną szczęką i nasilonym zgryzem otwartym klasy II za po...
Łączne leczenie ortodontyczne i chirurgiczne ciężkiej wady zgryzu klasy III ze zgryzem krzyżowym przednim i tylnym
W niniejszej pracy kazuistycznej przedstawiono przypadek dorosłego pacjenta z ciężką szkieletową wadą zgryzu klasy III, z ewidentnym niedorozwojem szczęki i nadmiernie rozwiniętą żuchwą, co powodowało zgryz krzyżowy przedni i tylny, a także przesu...
Dwunastoletnia obserwacja po przeprowadzeniu laserowej frenektomii w fazie wczesnego uzębienia mieszanego. Opis przypadku
Słowa kluczowe: frenektomia, diastema, laser Keywords: frenectomy, diastema, laser Streszczenie: Wędzidełko wargi górnej jest jednym z wędzidełek jamy ustnej, zlokalizowanym po wewnętrznej stronie górnej wargi w linii środkowej. Diastema pośrodkow...