Media społecznościowe Twojego gabinetu - dentalmaster.pl
Reklama

Wyszukaj w serwisie

Media społecznościowe Twojego gabinetu – które wybrać i w jaki sposób efektywnie prowadzić?

Przemyśl, w jakim wieku jest Twój pacjent? Jeśli chcesz adresować komunikację do osób po 30. roku życia – wybierz Facebook lub Instagram. Jeżeli nastawiasz się na młodego pacjenta – weź pod uwagę również TikToka, który cieszy się coraz większą popularnością i daje możliwość szybszego zwiększenia zasięgów w sposób organiczny. Kanał na YouTubie doradzam lekarzom stomatologom, którzy nastawieni są na budowanie własnej marki osobistej i szeroką edukację zdrowotną pacjentów/społeczeństwa.

W jaki sposób należy prowadzić media społecznościowe, żeby dawały zamierzony efekt?

Przede wszystkim należy to robić w sposób przemyślany. Obserwując wiele profilów gabinetów stomatologicznych, widzę podstawowe błędy – nieprzemyślane treści, mylenie grupy odbiorców (komunikat B2B zamiast B2C lub mieszanie treści), posługiwanie się językiem medycznym, który nie trafia do pacjenta. Brakuje również regularności, która jest bardzo ważna, a także określenia celów narracji z pacjentem. Tym, co przeszkadza, są liczne promocje i kody rabatowe, które na pewnym etapie odstraszają pacjentów. Można jednak wszystko w łatwy sposób uporządkować, trzymając się kilku kroków.

  1. Wspomniany wybór grupy docelowej, do której kierujemy przekaz.
  2. Właściwy dobór kanałów komunikacji.
  3. Określenie jasnych celów, wokół których planujemy tworzyć strategię marki za pośrednictwem social mediów. Mogą to być:

a) pozyskanie większej liczby obserwujących (co nie jest równoznaczne ze zwiększeniem liczby pacjentów),
b) budowanie zaangażowania wśród odbiorców (inicjowanie do reakcji, komentowania),
c) sprzedaż usług (poprzez kampanie reklamowe Facebook Ads),
d) budowanie wizerunku gabinetu stomatologicznego,
e) per...

Dostęp ograniczony.

Pełen dostęp możliwy tylko dla zalogowanych użytkowników z wykupioną subskrypcją.

Dlaczego warto się zarejestrować?

  • zyskasz dostęp do artykułów otwartych publikowanych na łamach „TPS – Twój Przegląd Stomatologiczny”;
  • zobaczysz część filmów zamieszczonych w dziale dentalVIDEO;
  • będziesz na bieżąco z wszystkimi nowościami z branży stomatologicznej;
  • możesz skorzystać z katalogu firm i porównywarki produktów,
  • masz możliwość sprawdzenia kalendarium wydarzeń i relacji z imprez branżowych.
zarejestruj się

Logowanie

Reklama

Ortodoncja w praktyce

Reklama

Zespół Stomatologiczny

Reklama
Reklama
Reklama
Poznaj nasze serwisy

Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Korzystanie z naszych stron internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących plików cookies oznacza, że zgadzacie się Państwo na umieszczenie ich w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów w Polityce prywatności.