Nowe trendy w marketingu gabinetu stomatologicznego – czy warto korzystać ze wszystkich nowości dostępnych na rynku?
W dzisiejszym dynamicznym świecie, pełnym zmian i nowości gabinety stomatologiczne także muszą dostosowywać się do zmieniających się trendów, aby przyciągać nowych pacjentów i utrzymywać lojalność tych już obecnych. Nowoczesne technologie i różnorodne narzędzia marketingowe stale ewoluują, oferując stomatologom coraz więcej możliwości dotarcia do pacjentów, ze swojej grupy docelowej. Na każdym kroku obserwujemy nowe kanały promocji: TikTok, LinkedIn, Pinterest. W social mediach coraz częściej dostępne są rolki, karuzele i inne różnorodności, które mają za zadanie zwrócić uwagę pacjenta. Różnego rodzaju konkursy, eventy, media, system SMS-owy, bannery, vouchery, listy mailingowe. Możliwości jest bardzo wiele. Czy warto jednak korzystać ze wszystkich nowości dostępnych na rynku? Czy nowe trendy w marketingu zawsze przynoszą korzyści?
Zrozumienie potrzeb pacjentów
Przed rozpoczęciem poznawania i wykorzystywania nowości w promowaniu usług stomatologicznych warto zrozumieć, że kluczem do sukcesu jest zawsze zrozumienie potrzeb i oczekiwań pacjentów. Niezależnie od tego, czy korzystasz z nowych narzędzi, czy też tradycyjnych metod marketingowych, zawsze powinieneś kierować się pytaniem: „Czego oczekują moi pacjenci?”. Kolejnym pytaniem wartym zadania jest „Jaka jest moja grupa docelowa?”. Jeżeli prowadzisz klinikę, której core biznesu stanowią implanty, to dlaczego masz korzystać z kanałów typu TikTok do promocji swoich usług? Zastanów się, czy szukasz zasięgów czy pacjentów? Czy wiesz, że 28% użytkowników tych mediów społecznościowych to osoby w wieku 16-18 lat, niecałe 26% stanowią osoby w wieku 9-13 lat oraz prawie 10% to grupa wiekowa 19+? Teraz zadaj sobie pytanie, czy w tej grupie jest mój pacjent?
Sprawdź inne...
Dostęp ograniczony.
Pełen dostęp możliwy tylko dla zalogowanych użytkowników z wykupioną subskrypcją.
Dlaczego warto się zarejestrować?
- zyskasz dostęp do artykułów otwartych publikowanych na łamach „TPS – Twój Przegląd Stomatologiczny”;
- zobaczysz część filmów zamieszczonych w dziale dentalVIDEO;
- będziesz na bieżąco z wszystkimi nowościami z branży stomatologicznej;
- możesz skorzystać z katalogu firm i porównywarki produktów,
- masz możliwość sprawdzenia kalendarium wydarzeń i relacji z imprez branżowych.
Logowanie
Mogą zainteresować Cię również
Ortodoncja w praktyce

Leczenie wady zgryzu klasy II u rosnącego dziecka za pomocą skonstruowanego we własnym zakresie, indywidualnie dopasowanego stałego aparatu funkcjonalnego
Obecnie dostępna jest szeroka gama stałych aparatów funkcjonalnych do korekcji wad zgryzu klasy II. Ortodonta musi wybierać spośród tych aparatów w zależności od mechaniki, wydajności i kosztu aparatu.

Łączne leczenie ortodontyczne i chirurgiczne ciężkiej wady zgryzu klasy III ze zgryzem krzyżowym przednim i tylnym
W niniejszej pracy kazuistycznej przedstawiono przypadek dorosłego pacjenta z ciężką szkieletową wadą zgryzu klasy III, z ewidentnym niedorozwojem szczęki i nadmiernie rozwiniętą żuchwą, co powodowało zgryz krzyżowy przedni i tylny, a także przesu...

Porównanie in vitro lakierów Clinpro™ XT i Duraphat pod kątem ochrony zębów przed przebarwieniami podczas leczenia ortodontycznego
onieważ pojawiały się doniesienia o większym ryzyku próchnicy podczas leczenia ortodontycznego,zaproponowano, aby w celach profilaktycznych stosować fluorki i inne związki remineralizujące. Obecnie lakiery fluorkowe są powszechnie dostępne zarówno...