Nowe trendy w marketingu gabinetu stomatologicznego – czy warto korzystać ze wszystkich nowości dostępnych na rynku?
W dzisiejszym dynamicznym świecie, pełnym zmian i nowości gabinety stomatologiczne także muszą dostosowywać się do zmieniających się trendów, aby przyciągać nowych pacjentów i utrzymywać lojalność tych już obecnych. Nowoczesne technologie i różnorodne narzędzia marketingowe stale ewoluują, oferując stomatologom coraz więcej możliwości dotarcia do pacjentów, ze swojej grupy docelowej. Na każdym kroku obserwujemy nowe kanały promocji: TikTok, LinkedIn, Pinterest. W social mediach coraz częściej dostępne są rolki, karuzele i inne różnorodności, które mają za zadanie zwrócić uwagę pacjenta. Różnego rodzaju konkursy, eventy, media, system SMS-owy, bannery, vouchery, listy mailingowe. Możliwości jest bardzo wiele. Czy warto jednak korzystać ze wszystkich nowości dostępnych na rynku? Czy nowe trendy w marketingu zawsze przynoszą korzyści?
Zrozumienie potrzeb pacjentów
Przed rozpoczęciem poznawania i wykorzystywania nowości w promowaniu usług stomatologicznych warto zrozumieć, że kluczem do sukcesu jest zawsze zrozumienie potrzeb i oczekiwań pacjentów. Niezależnie od tego, czy korzystasz z nowych narzędzi, czy też tradycyjnych metod marketingowych, zawsze powinieneś kierować się pytaniem: „Czego oczekują moi pacjenci?”. Kolejnym pytaniem wartym zadania jest „Jaka jest moja grupa docelowa?”. Jeżeli prowadzisz klinikę, której core biznesu stanowią implanty, to dlaczego masz korzystać z kanałów typu TikTok do promocji swoich usług? Zastanów się, czy szukasz zasięgów czy pacjentów? Czy wiesz, że 28% użytkowników tych mediów społecznościowych to osoby w wieku 16-18 lat, niecałe 26% stanowią osoby w wieku 9-13 lat oraz prawie 10% to grupa wiekowa 19+? Teraz zadaj sobie pytanie, czy w tej grupie jest mój pacjent?
Sprawdź inne...
Dostęp ograniczony.
Pełen dostęp możliwy tylko dla zalogowanych użytkowników z wykupioną subskrypcją.
Dlaczego warto się zarejestrować?
- zyskasz dostęp do artykułów otwartych publikowanych na łamach „TPS – Twój Przegląd Stomatologiczny”;
- zobaczysz część filmów zamieszczonych w dziale dentalVIDEO;
- będziesz na bieżąco z wszystkimi nowościami z branży stomatologicznej;
- możesz skorzystać z katalogu firm i porównywarki produktów,
- masz możliwość sprawdzenia kalendarium wydarzeń i relacji z imprez branżowych.
Logowanie
Mogą zainteresować Cię również
Ortodoncja w praktyce
Skostnienie stawu skroniowo-żuchwowego jako następstwo przeoczonego złamania kłykcia żuchwy u dziecka
Słowa kluczowe: skostnienie stawu skroniowo-żuchwowego, złamanie kłykcia żuchwy, tomodensytometria Keywords: temporomandibular joint ankylosis, fracture of the mandibular condyle, tomodensitometry Streszczenie: Skostnienie stawu skroniowo-żuchwowe...
Łączne leczenie ortodontyczne i chirurgiczne ciężkiej wady zgryzu klasy III ze zgryzem krzyżowym przednim i tylnym
W niniejszej pracy kazuistycznej przedstawiono przypadek dorosłego pacjenta z ciężką szkieletową wadą zgryzu klasy III, z ewidentnym niedorozwojem szczęki i nadmiernie rozwiniętą żuchwą, co powodowało zgryz krzyżowy przedni i tylny, a także przesu...
Aparaty nakładkowe i miniimplanty ortodontyczne w leczeniu zgryzu przewieszonego u dorosłych
Słowa kluczowe: zgryz przewieszony, miniimplanty, nakładki Keywords: scissor bite, miniscrews, aligners Streszczenie: Zgryz przewieszony nie ulega samoistnej korekcji. Stopniowo pogarsza się w wyniku nadmiernego wyrzynania się zębów, negatywnie wp...