Marketing w gabinecie – czytaj nowy dział w TPS
Marketing w gabinecie powstał specjalnie na liczne prośby Czytelników TPS. Nowy dział to nie tylko informacje z zakresu prowadzenia social mediów gabinetu i strony internetowej, ale także porady odnośnie rekalmy usług medycznych w obliczu ostatnich zmian przepisów.
W pierwszym numerze zaprezentowany został właśnie temat MDR – nowe przepisy dotyczące zakazu reklamy wyrobów medycznych. Co wolno, a czego lepiej unikać w komunikacji z pacjentem? Co tak naprawdę się zmieniło i na co należy zwracać uwagę? To przeczytacie w najnowszym wydaniu TPS!
W każdym numerze TPS w bieżącym roku opracowane zostanie inne zagadnienie. Jakie tematy jeszcze będą poruszone?
- Marka osobista lekarza stomatologa. Dlaczego ma znaczenie i w jaki sposób skutecznie ją budować?
- Media społecznościowe Twojego gabinetu – które wybrać i w jaki sposób efektywnie prowadzić
- Otwierasz gabinet stomatologiczny? Dowiedz się o jakich działaniach marketingowych nie możesz zapomnieć?
- Nowe trendy w marketingu gabinetu stomatologicznego – czy warto korzystać ze wszystkich nowości dostępnych na rynku?
- Strategia komunikacji – w jaki sposób opracować skuteczną strategię marketingową?

Artykuły opracowywane są przez specjalistę z zakresu PR i budowania marki w branży medycznej – Ilonę Wilk. Zapraszamy do śledzenia działu na łamach TPS oraz wszystkich zainteresowanych do konsultacji z naszą wyjątkową autorką!
Zachęcamy do zakupu subskrypcji portalu oraz prenumeraty papierowej „TPS – Twojego Przeglądu Stomatologicznego” TUTAJ.
Zachęcamy również do nabycia naszych książek i e-booków dostępnych w naszym sklepie internetowym dlaspecjalistow.pl.
Informujemy także, że odbiorcy naszego newslettera w pierwszej kolejności otrzymują informacje o nowościach. Zapisz się i co wtorek będziesz otrzymywać najnowsze informacje branżowe oraz dostęp do artykułów i dodatkowych treści.
Zapraszamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami z branży.