Hejt w internecie - jak wyjść obronną ręką? - dentalmaster.pl
Reklama

Obronną ręką – lekarz dentysta w Internecie

Lekarze to ta grupa zawodowa, która doskonale rozumie pojęcie dobrej reputacji czy dobrego imienia – to w zasadzie podstawa, na której można budować własną karierę medyczną. Kiedyś nośnikiem informacji o nich, ich nadrzędnym narzędziem marketingowym było nazwisko. Dzisiaj, choć nadal jest tak samo istotne, stanowi dopiero początkowe ogniwo łańcucha informacji, które staje się przyczynkiem poszukiwania dalszych wiadomości  o nich samych. Źródłem tej wiedzy staje się szeroko rozumiane środowisko, także, a nawet przede wszystkim, środowisko w sieci.

Duża część przedsiębiorców (skądinąd ich także problem szeroko dotyczy), jak i właścicieli gabinetów medycznych bądź też samych lekarzy nie zdaje sobie często sprawy z potencjalnego zagrożenia, jakie niosą za sobą negatywne wpisy w internecie. Bywa, że traktowane są przez nich zdawkowo – jako drobne złośliwości bądź możliwość wyładowania frustracji przez niezadowolonych klientów czy też pacjentów. Treści publikowane w sieci mogą jednak wiele zmienić w funkcjonowaniu danego miejsca: otworzyć nowe horyzonty, poszerzyć grupę docelową, jak również znacząco osłabić pozycję, zniekształcić wizerunek oraz, co za tym idzie, bezpośrednio wpłynąć na dochodowość placówki. Z ankiety przeprowadzonej przez ChannelAdvisor oraz raportu Spiegel Research Center jasno wynika, że ponad 90% konsumentów czyta opinie w internecie, a ponadto ufa im, a te w znaczący sposób wpływają na treść podejmowanych przez nich decyzji. Negatywne komentarze, wpisy na dużych portalach, blogach lub po prostu w social mediach pozycjonują się samoistnie, skutkując często wysokim notowaniem w wyszukiwarce Google (może dojść do sytuacji, gdy deklasują pozycję oficjalnej domeny gabinetu).

Wiadomo nie od dziś, że złe wieści niosą się szybko. Chętniej dzielimy się wrażeniami z wydarzeń i ze spotkań związanych z dużym ładunkiem emocj...

Dostęp ograniczony.

Pełen dostęp możliwy tylko dla zalogowanych użytkowników z wykupioną prenumeratą lub subskrypcją.

Dlaczego warto się zarejestrować?

  • zyskasz dostęp do artykułów otwartych publikowanych na łamach „TPS – Twój Przegląd Stomatologiczny”;
  • zobaczysz część filmów zamieszczonych w dziale dentalVIDEO;
  • będziesz na bieżąco z wszystkimi nowościami z branży stomatologicznej;
  • możesz skorzystać z katalogu firm i porównywarki produktów,
  • masz możliwość sprawdzenia kalendarium wydarzeń i relacji z imprez branżowych.
zarejestruj się

Logowanie

Reklama

Ortodoncja w praktyce

Prowadzę własną działalność

Reklama

Sklep

Profilaktyka i ergonomia stomatologiczna – wybrane zagadnienia

Profilaktyka i ergonomia stomatologiczna – wybrane zagadnienia

209,00

zł brutto

Kup teraz
Dental ZAGADKI: sprawdź swoją wiedzę (e-book)

Dental ZAGADKI: sprawdź swoją wiedzę (e-book)

50,00

zł brutto

Kup teraz
Zasady racjonalnej mechaniki

Zasady racjonalnej mechaniki

999,00

zł brutto

Kup teraz
Sztuka i rzemiosło cz. IV

Sztuka i rzemiosło cz. IV

160,00

zł brutto

Kup teraz
Poznaj nasze serwisy

Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Korzystanie z naszych stron internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących plików cookies oznacza, że zgadzacie się Państwo na umieszczenie ich w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów w Polityce prywatności.