Marka osobista lekarza stomatologa - dentalmaster.pl
Reklama

Marka osobista lekarza stomatologa. Dlaczego ma znaczenie i w jaki sposób skutecznie ją budować?

Uświadom sobie, że nigdy nie da się od razu zrealizować wszystkich celów jednocześnie. Jest to proces. Małymi krokami do kolejnych etapów zawodowych. Komunikacja B2B od B2C różni się zasadniczo – językiem, kanałami dotarcia oraz strategią. Nie ma nic gorszego niż chaos komunikacyjny, który bardziej szkodzi, niż pomaga.

Kolejny element to identyfikacja marki i jasna strategia marketingowa. Ważne jest określenie, w jaki sposób chcesz budować swoją rozpoznawalność. Na początkowym etapie warto jest postawić na dobrze prowadzone social media, stronę internetową, identyfikację graficzną, która będzie kojarzona z Tobą oraz pozytywne opinie na Google i portalu Znany Lekarz.

Zdaję sobie sprawę, że w obecnych czasach pacjent chętniej napisze negatywny komentarz niż pozytywną rekomendację, ale jeśli dbasz o dobrą atmosferę, masz efekty, a przy tym budujesz relacje z pacjentami, to jeśli ich o to poprosisz, wystawią Ci rekomendacje. Wystarczy wyjść z inicjatywą. Zbieranie opinii jest ważne, ponieważ potencjalni pacjenci się nimi kierują.

Nie zapominaj na stronie internetowej zamieścić opisu, który będzie wskazywał Twoje doświadczenie. Marka to nie tylko ulotki czy certyfikaty w gabinecie, ale szereg systematycznych działań. Pacjenci zwracają uwagę na to, czy regularnie publikujesz treści w social mediach, czy dzielisz się swoją wiedzą i doświadczeniem, czy stawiasz na edukację. Po tym poznają, że jesteś dobrym fachowcem. Rekomendacje czy metamorfozy wpływają na potrzeby konsumenckie, budując równocześnie zaufanie do kompetencji.

Jeśli zadbasz o social media, nie bój się wyjść dalej. Wiele portali branżowych, magazynów poszukuje ekspertów, którzy chętnie dzielą się swoją wiedzą. Możesz wyjść z propozycją napisania artykułu, poprowadzenia liv...

Dostęp ograniczony.

Pełen dostęp możliwy tylko dla zalogowanych użytkowników z wykupioną subskrypcją.

Dlaczego warto się zarejestrować?

  • zyskasz dostęp do artykułów otwartych publikowanych na łamach „TPS – Twój Przegląd Stomatologiczny”;
  • zobaczysz część filmów zamieszczonych w dziale dentalVIDEO;
  • będziesz na bieżąco z wszystkimi nowościami z branży stomatologicznej;
  • możesz skorzystać z katalogu firm i porównywarki produktów,
  • masz możliwość sprawdzenia kalendarium wydarzeń i relacji z imprez branżowych.
zarejestruj się

Logowanie

Reklama

Ortodoncja w praktyce

Prowadzę własną działalność

Reklama

Sklep

Profilaktyka i ergonomia stomatologiczna – wybrane zagadnienia

Profilaktyka i ergonomia stomatologiczna – wybrane zagadnienia

209,00

zł brutto

Kup teraz
Dental ZAGADKI: sprawdź swoją wiedzę (e-book)

Dental ZAGADKI: sprawdź swoją wiedzę (e-book)

50,00

zł brutto

Kup teraz
Zasady racjonalnej mechaniki

Zasady racjonalnej mechaniki

999,00

zł brutto

Kup teraz
Sztuka i rzemiosło cz. IV

Sztuka i rzemiosło cz. IV

160,00

zł brutto

Kup teraz
Poznaj nasze serwisy

Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Korzystanie z naszych stron internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących plików cookies oznacza, że zgadzacie się Państwo na umieszczenie ich w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów w Polityce prywatności.