Marka osobista lekarza stomatologa. Dlaczego ma znaczenie i w jaki sposób skutecznie ją budować?
Uświadom sobie, że nigdy nie da się od razu zrealizować wszystkich celów jednocześnie. Jest to proces. Małymi krokami do kolejnych etapów zawodowych. Komunikacja B2B od B2C różni się zasadniczo – językiem, kanałami dotarcia oraz strategią. Nie ma nic gorszego niż chaos komunikacyjny, który bardziej szkodzi, niż pomaga.
Kolejny element to identyfikacja marki i jasna strategia marketingowa. Ważne jest określenie, w jaki sposób chcesz budować swoją rozpoznawalność. Na początkowym etapie warto jest postawić na dobrze prowadzone social media, stronę internetową, identyfikację graficzną, która będzie kojarzona z Tobą oraz pozytywne opinie na Google i portalu Znany Lekarz.
Zdaję sobie sprawę, że w obecnych czasach pacjent chętniej napisze negatywny komentarz niż pozytywną rekomendację, ale jeśli dbasz o dobrą atmosferę, masz efekty, a przy tym budujesz relacje z pacjentami, to jeśli ich o to poprosisz, wystawią Ci rekomendacje. Wystarczy wyjść z inicjatywą. Zbieranie opinii jest ważne, ponieważ potencjalni pacjenci się nimi kierują.
Nie zapominaj na stronie internetowej zamieścić opisu, który będzie wskazywał Twoje doświadczenie. Marka to nie tylko ulotki czy certyfikaty w gabinecie, ale szereg systematycznych działań. Pacjenci zwracają uwagę na to, czy regularnie publikujesz treści w social mediach, czy dzielisz się swoją wiedzą i doświadczeniem, czy stawiasz na edukację. Po tym poznają, że jesteś dobrym fachowcem. Rekomendacje czy metamorfozy wpływają na potrzeby konsumenckie, budując równocześnie zaufanie do kompetencji.
Jeśli zadbasz o social media, nie bój się wyjść dalej. Wiele portali branżowych, magazynów poszukuje ekspertów, którzy chętnie dzielą się swoją wiedzą. Możesz wyjść z propozycją napisania artykułu, poprowadzenia liv...
Dostęp ograniczony.
Pełen dostęp możliwy tylko dla zalogowanych użytkowników z wykupioną subskrypcją.
Dlaczego warto się zarejestrować?
- zyskasz dostęp do artykułów otwartych publikowanych na łamach „TPS – Twój Przegląd Stomatologiczny”;
- zobaczysz część filmów zamieszczonych w dziale dentalVIDEO;
- będziesz na bieżąco z wszystkimi nowościami z branży stomatologicznej;
- możesz skorzystać z katalogu firm i porównywarki produktów,
- masz możliwość sprawdzenia kalendarium wydarzeń i relacji z imprez branżowych.
Logowanie
Mogą zainteresować Cię również
Ortodoncja w praktyce
Zastosowanie śruby wachlarzowej do szybkiej ekspansji podniebienia w odcinku przednim – opis przypadku
Zwężenie górnego łuku zębowego jest jednym z najczęstszych problemów, jakie lekarz ortodonta napotyka w swojej praktyce. Nieprawidłowość ta nierzadko dotyczy jedynie przedniego odcinka szczęki, przy zachowanej prawidłowej szerokości w zakresie zęb...
Łączne leczenie ortodontyczne i chirurgiczne ciężkiej wady zgryzu klasy III ze zgryzem krzyżowym przednim i tylnym
W niniejszej pracy kazuistycznej przedstawiono przypadek dorosłego pacjenta z ciężką szkieletową wadą zgryzu klasy III, z ewidentnym niedorozwojem szczęki i nadmiernie rozwiniętą żuchwą, co powodowało zgryz krzyżowy przedni i tylny, a także przesu...
60 lat innowacji w biomechanicznej chirurgii ortognatycznej: stan wiedzy i kierunki na przyszłość
Słowa kluczowe: chirurgia ortognatyczna, obustronna strzałkowa osteotomia żuchwy, chirurgia twarzoczaszki, staw skroniowo-żuchwowy, zaburzenia stawu skroniowo-żuchwowego Keywords: orthognathic surgery; bilateral sagittal split osteotomy; craniofac...