Ocena działań marketingowych wpływających na liczbę zgłaszających się pacjentów pierwszorazowych do prywatnego gabinetu stomatologicznego
Placówka, o której mowa, prowadzi szeroką działalność informacyjną i reklamową w sieci internetowej oraz na terenie miasta, w którym się znajduje, wykorzystując do tego współpracę z wieloma podmiotami gospodarczymi.
Pacjenci biorący udział w badaniu ankietowym zgłosili się do gabinetu stomatologicznego mieszczącego się w Poznaniu, zatrudniającego lekarzy różnych specjalności,w tym także specjalizujących się w protetyce oraz chirurgii stomatologicznej z implantologią. Sam obiekt znajduje się w centrum miasta i dysponuje miejscami parkingowymi, ale – co najważniejsze w świetle rozważań niniejszego artykułu – gabinet ten poświęca szczególną uwagę kreowaniu swojego dobrego wizerunku,m.in. poprzez szereg działań marketingowych. Tak więc gabinet ten ma własną stronę internetową, która jest nieustannie pozycjonowana; prowadzi też własne konto na Facebooku, dbając o to, by aktualności na temat działalności gabinetu były publikowane systematycznie. Oprócz tego wiele informacji i treści zachęcających do korzystania z usług gabinetu jest publikowanych w rozmaitych folderach i ulotkach kolportowanych na terenie miasta oraz na licznych, zmieniających się billboardach. Placówka przeprowadza regularne akcje profilaktyczne w przedszkolach i podczas rozmaitych imprez z udziałem dzieci.
Stąd też w przygotowanej ankiecie pytano o źródło uzyskania informacji o gabinecie: I – internet, ZR – z polecenia znajomego, rodziny, PP – akcje profilaktyczne prowadzone np. w przedszkolu, centrum handlowym,na boisku sportowym, SR – spot reklamowy, IL – z polecenia innego lekarza dentysty lub medycyny ogólnej, IH – informacja hotelowa, CIM – centrum informacji medycznej,IS – z informacji np. w samolocie, F – z folderu lub innych niewymienionych źródeł.
Głównym powodem zgłoszenia się pacjentów do gabinetu była ch...
Dostęp ograniczony.
Pełen dostęp możliwy tylko dla zalogowanych użytkowników z wykupioną prenumeratą lub subskrypcją.
Dlaczego warto się zarejestrować?
- zyskasz dostęp do artykułów otwartych publikowanych na łamach „TPS – Twój Przegląd Stomatologiczny”;
- zobaczysz część filmów zamieszczonych w dziale dentalVIDEO;
- będziesz na bieżąco z wszystkimi nowościami z branży stomatologicznej;
- możesz skorzystać z katalogu firm i porównywarki produktów,
- masz możliwość sprawdzenia kalendarium wydarzeń i relacji z imprez branżowych.
Logowanie
Mogą zainteresować Cię również
Ortodoncja w praktyce
Zastosowanie śruby wachlarzowej do szybkiej ekspansji podniebienia w odcinku przednim – opis przypadku
Zwężenie górnego łuku zębowego jest jednym z najczęstszych problemów, jakie lekarz ortodonta napotyka w swojej praktyce. Nieprawidłowość ta nierzadko dotyczy jedynie przedniego odcinka szczęki, przy zachowanej prawidłowej szerokości w zakresie zęb...
Łączne leczenie ortodontyczne i chirurgiczne ciężkiej wady zgryzu klasy III ze zgryzem krzyżowym przednim i tylnym
W niniejszej pracy kazuistycznej przedstawiono przypadek dorosłego pacjenta z ciężką szkieletową wadą zgryzu klasy III, z ewidentnym niedorozwojem szczęki i nadmiernie rozwiniętą żuchwą, co powodowało zgryz krzyżowy przedni i tylny, a także przesu...
60 lat innowacji w biomechanicznej chirurgii ortognatycznej: stan wiedzy i kierunki na przyszłość
Słowa kluczowe: chirurgia ortognatyczna, obustronna strzałkowa osteotomia żuchwy, chirurgia twarzoczaszki, staw skroniowo-żuchwowy, zaburzenia stawu skroniowo-żuchwowego Keywords: orthognathic surgery; bilateral sagittal split osteotomy; craniofac...