Marketing gabinetu stomatologicznego a wpływ na liczbę pacjentów
Reklama

Ocena działań marketingowych wpływających na liczbę zgłaszających się pacjentów pierwszorazowych do prywatnego gabinetu stomatologicznego

Placówka, o której mowa, prowadzi szeroką działalność informacyjną i reklamową w sieci internetowej oraz na terenie miasta, w którym się znajduje, wykorzystując do tego współpracę z wieloma podmiotami gospodarczymi.

Pacjenci biorący udział w badaniu ankietowym zgłosili się do gabinetu stomatologicznego mieszczącego się w Poznaniu, zatrudniającego lekarzy różnych specjalności,w tym także specjalizujących się w protetyce oraz chirurgii stomatologicznej z implantologią. Sam obiekt znajduje się w centrum miasta i dysponuje miejscami parkingowymi, ale – co najważniejsze w świetle rozważań niniejszego artykułu – gabinet ten poświęca szczególną uwagę kreowaniu swojego dobrego wizerunku,m.in. poprzez szereg działań marketingowych. Tak więc gabinet ten ma własną stronę internetową, która jest nieustannie pozycjonowana; prowadzi też własne konto na Facebooku, dbając o to, by aktualności na temat działalności gabinetu były publikowane systematycznie. Oprócz tego wiele informacji i treści zachęcających do korzystania z usług gabinetu jest publikowanych w rozmaitych folderach i ulotkach kolportowanych na terenie miasta oraz na licznych, zmieniających się billboardach. Placówka przeprowadza regularne akcje profilaktyczne w przedszkolach i podczas rozmaitych imprez z udziałem dzieci.

Stąd też w przygotowanej ankiecie pytano o źródło uzyskania informacji o gabinecie: I – internet, ZR – z polecenia znajomego, rodziny, PP – akcje profilaktyczne prowadzone np. w przedszkolu, centrum handlowym,na boisku sportowym, SR – spot reklamowy, IL – z polecenia innego lekarza dentysty lub medycyny ogólnej, IH – informacja hotelowa, CIM – centrum informacji medycznej,IS – z informacji np. w samolocie, F – z folderu lub innych niewymienionych źródeł.

Głównym powodem zgłoszenia się pacjentów do gabinetu była ch...

Dostęp ograniczony.

Pełen dostęp możliwy tylko dla zalogowanych użytkowników z wykupioną prenumeratą lub subskrypcją.

Dlaczego warto się zarejestrować?

  • zyskasz dostęp do artykułów otwartych publikowanych na łamach „TPS – Twój Przegląd Stomatologiczny”;
  • zobaczysz część filmów zamieszczonych w dziale dentalVIDEO;
  • będziesz na bieżąco z wszystkimi nowościami z branży stomatologicznej;
  • możesz skorzystać z katalogu firm i porównywarki produktów,
  • masz możliwość sprawdzenia kalendarium wydarzeń i relacji z imprez branżowych.
zarejestruj się

Logowanie

Reklama

Ortodoncja w praktyce

Prowadzę własną działalność

Reklama

Sklep

Profilaktyka i ergonomia stomatologiczna – wybrane zagadnienia

Profilaktyka i ergonomia stomatologiczna – wybrane zagadnienia

209,00

zł brutto

Kup teraz
Dental ZAGADKI: sprawdź swoją wiedzę (e-book)

Dental ZAGADKI: sprawdź swoją wiedzę (e-book)

50,00

zł brutto

Kup teraz
Zasady racjonalnej mechaniki

Zasady racjonalnej mechaniki

999,00

zł brutto

Kup teraz
Sztuka i rzemiosło cz. IV

Sztuka i rzemiosło cz. IV

160,00

zł brutto

Kup teraz
Poznaj nasze serwisy

Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Korzystanie z naszych stron internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących plików cookies oznacza, że zgadzacie się Państwo na umieszczenie ich w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów w Polityce prywatności.