MILLENIALSI w placówce stomatologicznej – kim są i dlaczego warto o nich zadbać?
Im mniej informacji, tym lepiej — optymalizacja treści w placówkach
Millenialsi to bardzo zabiegane pokolenie. Często chcą być w kilku miejscach w jednym czasie, nie przywiązują uwagi do długich regulaminów, oświadczeń i ankiet przed wizytą czy po wizycie. Lepiej przemawiają do nich wiadomości obrazkowe niż tekst. Są przyzwyczajeni do tego, że informacje i reklamy otaczają ich z każdej strony, a jeśli szybko ich któraś nie zainteresuje – rezygnują z dalszego czytania.
W generacji Y występuje tzw. syndrom too long, didn’t read, czyli jeśli tekst jest ich zdaniem za długi, to rezygnują z jego czytania. W placówkach stomatologicznych dotyczy to co najmniej dwóch kwestii. Po pierwsze, jeśli placówka stomatologiczna chce zachęcić takiego klienta do skorzystania z oferty, powinna maksymalnie uprościć przekaz, dobierając odpowiednią liczbę słów i opatrując całość w wyróżniającą, przykuwającą uwagę szatę graficzną. Pokolenie Millenialsów zainteresuje się ofertą oryginalną, kreatywną i kolorową. Nie przemawia do nich monotonny i jednolity kolor.
Po drugie i w zasadzie najważniejsze – wszystkie regulaminy, oświadczenia, ankiety, które pacjent musi uzupełnić, przeczytać lub podpisać, powinny być przypięte do jego konta w aplikacji i serwisie WWW. Mało który młody człowiek sięgnie po dokumenty takie jak: regulamin placówki, informacja RODO czy ankieta przed wizytą/po wizycie. Jeśli już zechce się zapoznać z tymi informacjami, zrobi to w dogodnych dla siebie okolicznościach. Przyparty do muru szybko się zniechęci nachalnością i koniecznością robieni...
Dostęp ograniczony.
Pełen dostęp możliwy tylko dla zalogowanych użytkowników z wykupioną prenumeratą lub subskrypcją.
Dlaczego warto się zarejestrować?
- zyskasz dostęp do artykułów otwartych publikowanych na łamach „TPS – Twój Przegląd Stomatologiczny”;
- zobaczysz część filmów zamieszczonych w dziale dentalVIDEO;
- będziesz na bieżąco z wszystkimi nowościami z branży stomatologicznej;
- możesz skorzystać z katalogu firm i porównywarki produktów,
- masz możliwość sprawdzenia kalendarium wydarzeń i relacji z imprez branżowych.
Logowanie
Mogą zainteresować Cię również
Ortodoncja w praktyce
Leczenie nasilonego zgryzu otwartego klasy II u pacjentki w wieku dojrzewania przy użyciu klejonego ekspandera Hyrax, miniimplantów IZC i techniki MEAW
Słowa kluczowe: zgryz otwarty, klasa II, zwężona szczęka Keywords: open bite, class II, narrow maxilla Streszczenie: Niniejsze doniesienie kazuistyczne opisuje udane leczenie pacjentki ze zwężoną szczęką i nasilonym zgryzem otwartym klasy II za po...
Łączne leczenie ortodontyczne i chirurgiczne ciężkiej wady zgryzu klasy III ze zgryzem krzyżowym przednim i tylnym
W niniejszej pracy kazuistycznej przedstawiono przypadek dorosłego pacjenta z ciężką szkieletową wadą zgryzu klasy III, z ewidentnym niedorozwojem szczęki i nadmiernie rozwiniętą żuchwą, co powodowało zgryz krzyżowy przedni i tylny, a także przesu...
Dwunastoletnia obserwacja po przeprowadzeniu laserowej frenektomii w fazie wczesnego uzębienia mieszanego. Opis przypadku
Słowa kluczowe: frenektomia, diastema, laser Keywords: frenectomy, diastema, laser Streszczenie: Wędzidełko wargi górnej jest jednym z wędzidełek jamy ustnej, zlokalizowanym po wewnętrznej stronie górnej wargi w linii środkowej. Diastema pośrodkow...